[Rezolvat] Probleme Orange Yoxo
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-11-2021 06:59 PM
Salutare,
De pe data de 14 noiembrie ma chinui cu suportul de la Orange Yoxo.
Concret, in luna octombrie mi s-au luat automat de pe card banii, insa din ce am inteles de la suport plata a fost alocata altui cont (cum vine asta?).
Intre timp, a venit luna noiembrie, iar abonamentul mi-a fost suspendat pentru neplata.
Bun, dupa cateva ore de nervi si raspunsuri robotice, intr-un final un agent mai cu chef de munca a descoperit cele relatate mai sus, si a facut un tichet la suportul tehnic pentru remedierea problemei, impreuna cu dez-suspendarea temporara a contului.
Ref: 162222972 si 162271472
Intre timp, m-a sunat un agent pe data de 18 Noiembrie ca sa-mi comunice ca se lucreaza la asta, si cam atat.
Ulterior acestei date n-am mai mai reusit sa obtin nici un update, nu m-a mai sunat nimeni iar pe chat nu mai raspunde nimeni.
Satul de nervi - mai ales ca am mai patit o chestie similara si in luna august cand eram in afara tarii si m-am trezit si atunci cu abonamentul suspendat - am hotarat ca m-am saturat sa astept rezolvarea mult laudata (si al carei termen de 3-4 zile lucratoare a fost grosolan depasit).
Concret, le-am scris celor de pe chat ca nu ma mai intereseaza rezolvarea, ci vreau sa ma treaca pe PrePay ca sa ma pot porta in alta retea; asta se intampla Sambata, pe 20 Noiembrie.
In continuare, liniste, nici un raspuns, nimic nimic.
Mi se pare incredibila lipsa de respect pentru clienti, faptul ca nu poti lua legatura cu nimeni, si ca nu exista modalitati de escaladare a problemei.
Suportul Yoxo n-are team leaderi, manageri, ceva? E fiecare pe tarlaua lui pe care face ce vrea? Chiar nu se dau doi bani?
In fine, facand abstractie de nervii si lehamitea pe care am capatat-o in ultimele saptamani, puteti va rog sa ma ajutati cu trecerea numarului Yoxo pe PrePay?
Evident, eu nu pot face asta, din cauza ca - surpriza! - am abonamentul suspendat.
Multumesc,
A/S
De pe data de 14 noiembrie ma chinui cu suportul de la Orange Yoxo.
Concret, in luna octombrie mi s-au luat automat de pe card banii, insa din ce am inteles de la suport plata a fost alocata altui cont (cum vine asta?).
Intre timp, a venit luna noiembrie, iar abonamentul mi-a fost suspendat pentru neplata.
Bun, dupa cateva ore de nervi si raspunsuri robotice, intr-un final un agent mai cu chef de munca a descoperit cele relatate mai sus, si a facut un tichet la suportul tehnic pentru remedierea problemei, impreuna cu dez-suspendarea temporara a contului.
Ref: 162222972 si 162271472
Intre timp, m-a sunat un agent pe data de 18 Noiembrie ca sa-mi comunice ca se lucreaza la asta, si cam atat.
Ulterior acestei date n-am mai mai reusit sa obtin nici un update, nu m-a mai sunat nimeni iar pe chat nu mai raspunde nimeni.
Satul de nervi - mai ales ca am mai patit o chestie similara si in luna august cand eram in afara tarii si m-am trezit si atunci cu abonamentul suspendat - am hotarat ca m-am saturat sa astept rezolvarea mult laudata (si al carei termen de 3-4 zile lucratoare a fost grosolan depasit).
Concret, le-am scris celor de pe chat ca nu ma mai intereseaza rezolvarea, ci vreau sa ma treaca pe PrePay ca sa ma pot porta in alta retea; asta se intampla Sambata, pe 20 Noiembrie.
In continuare, liniste, nici un raspuns, nimic nimic.
Mi se pare incredibila lipsa de respect pentru clienti, faptul ca nu poti lua legatura cu nimeni, si ca nu exista modalitati de escaladare a problemei.
Suportul Yoxo n-are team leaderi, manageri, ceva? E fiecare pe tarlaua lui pe care face ce vrea? Chiar nu se dau doi bani?
In fine, facand abstractie de nervii si lehamitea pe care am capatat-o in ultimele saptamani, puteti va rog sa ma ajutati cu trecerea numarului Yoxo pe PrePay?
Evident, eu nu pot face asta, din cauza ca - surpriza! - am abonamentul suspendat.
Multumesc,
A/S
6 Răspunsuri 6
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-11-2021 07:10 PM
Salut, Random! Îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.
Problema este una cunoscută și se află în continuare în atenția departamentului nostru tehnic.
Vom verifica cu colegii noștri cazul tău punctual.
Mulțumim pentru înțelegere.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-11-2021 07:12 PM
Multumesc Daniela.
Din cate mi s-a comunicat problema nu e una generica ci legata strict de contul meu.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-11-2021 10:40 AM
Ai cumva idee daca in statusul actual al numarului il pot porta in alta retea?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-11-2021 02:55 PM
Salut, Random!
Fiind vorba de o situație punctuală care a implicat analizarea contului tău personal, ți-am răspuns în mesaj privat, pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate.
Referitor la întrebarea ta despre portare, orice client poate porta numărul în altă rețea atât timp cât numărul nu este închis.
Mai multe informații despre închiderea abonamentului Yoxo găsești aici https://www.yoxo.ro/help/cand-pot-sa-inchid-abonamentul-yoxo-si-cum/
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-11-2021 04:08 PM
Salutare, in sfarsit m-a contactat astazi cineva si s-a rezolvat problema...
Se poate inchide, multumesc.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-11-2021 04:21 PM
Mulțumim pentru confirmare și feedback! Ne bucurăm că s-a rezolvat.
Te mai așteptăm în Comunitate.
