
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-10-2023 07:23 PM - editat ultima oară la 12-10-2023 03:48 PM de DanielaH
Buna ziua,
Am comandat un num[r nou Yoxo, l-am primit marti si am incercat activarea. Am primit eroarea "cod introdus incorect" chiar daca am incercat de mai multe ori inclusiv sa introduc manual codul. An contactat un reprezentant Yoxo prin aplicatie si mi-a spus ca este o problema cu activarea cartelelor trimise prin curier, ca a trimis o notoficare la departamentul tehnic si ca nu are cum sa ma ajute.
De atunci au trecut 2 zile iar problema nu a fost remediata. Exista si alte persoane care au aceasta problema? Sau e un caz izolat?
Multumesc!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-10-2023 03:46 PM
Era o eroare în contul meu care s-a rezolvat cu ajutorul departamentului tehnic. Mulțumesc DanielaH pentru ajutor.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-10-2023 07:30 PM
Salut, Petea!
Există, într-adevăr, o eroare care impactează activarea Yoxo și care impactează o parte din clienți. Ne pare rău pentru această situație.
Este o problemă cunoscută și colegii noștri de la departamentul tehnic fac toate demersurile necesare pentru remedierea ei într-un timp cât mai redus.
Este foarte bine că ai făcut sesizare în aplicație. Sperăm să se rezolve cât mai repede.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-10-2023 11:17 AM
@Petea, ai reușit să activezi cartela?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-10-2023 06:36 AM
Nu, nu funcționează sistemul. Am plecat de la ipoteza că nu se scanează codul bine dar chiar dacă îl introduc manual sistemul returnează aceeași eroare.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-10-2023 09:35 AM
Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți trimite, te rog, în mesaj privat numărul de telefon în cauză și adresa de e-mail a contului Yoxo? Mulțumim.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-10-2023 03:46 PM
Era o eroare în contul meu care s-a rezolvat cu ajutorul departamentului tehnic. Mulțumesc DanielaH pentru ajutor.
