anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema activare cartela noua Yoxo

Petea
Junior

Buna ziua,

 

Am comandat un num[r nou Yoxo, l-am primit marti si am incercat activarea. Am primit eroarea "cod introdus incorect" chiar daca am incercat de mai multe ori inclusiv sa introduc manual codul. An contactat un reprezentant Yoxo prin aplicatie si mi-a spus ca este o problema cu activarea cartelelor trimise prin curier, ca a trimis o notoficare la departamentul tehnic si ca nu are cum sa ma ajute.

De atunci au trecut 2 zile iar problema nu a fost remediata. Exista si alte persoane care au aceasta problema? Sau e un caz izolat?

Multumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Era o eroare în contul meu care s-a rezolvat cu ajutorul departamentului tehnic. Mulțumesc DanielaH pentru ajutor.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

DanielaH
Moderator

Salut, Petea!

Există, într-adevăr, o eroare care impactează activarea Yoxo și care impactează o parte din clienți. Ne pare rău pentru această situație.

Este o problemă cunoscută și colegii noștri de la departamentul tehnic fac toate demersurile necesare pentru remedierea ei într-un timp cât mai redus.

Este foarte bine că ai făcut sesizare în aplicație. Sperăm să se rezolve cât mai repede.

Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

DanielaH
Moderator

@Petea, ai reușit să activezi cartela?

Nu, nu funcționează sistemul. Am plecat de la ipoteza că nu se scanează codul bine dar chiar dacă îl introduc manual sistemul returnează aceeași eroare.

DanielaH
Moderator

Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți trimite, te rog, în mesaj privat numărul de telefon în cauză și adresa de e-mail a contului Yoxo? Mulțumim.

Era o eroare în contul meu care s-a rezolvat cu ajutorul departamentului tehnic. Mulțumesc DanielaH pentru ajutor.