anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme abonament yoxo

Edi1
Începător

Salutare,

Acum 2 saptamani am incercat sa activez o optiune de internet care contine si partea de roaming. Tot in aceeasi zi s-a efectuat si plata abonamentului. Imediat dupa ce sumele au fost debitate am dat de o eroare in aplicatie cum ca nu as fi platit abonamentul si acesta va fi suspendat neavand nicio posibilitate de reincercare a platii. Am apelat la serviciul messenger si o sesizare a fost creata pentru departamentul tehnic.

Intre timp abonamentul a fost dezactivat automat urmand ca la sfarsitul lunii sa pierd si numarul de telefon pe care il detin de peste 10 ani: “Plateste pana la data de 2023-06-30 pentru a evita inchiderea abonamentul tau YOXO si pierderea numarului de telefon. Dupa efectuarea platii, serviciile vor fi reactivate automat.”.

Sunt dezamagit de partea de support si va recomand sa evitati yoxo pentru ca in caz de probleme lucrurile merg foarte greu. De peste 2 saptamani nu mai pot efectua apeluri, utiliza internet.

 

1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember

Salut @Edi1

Ai încercat sa efectuezi pașii de mai jos?

Dacă plata a eșuat:

  • Poți încerca inițierea plății manual, tot din aplicația YOXO - intră în in sectiunea Facturi > apesi pe factura neplatita > Incearca din nou plata. Asigură-te că motivul pentru care a eșuat plata a fost rezolvat; de exemplu, dacă nu aveai fonduri suficiente pe card la acel moment și l-ai alimentat între timp. 
  • Poți încerca să faci plata direct cu cardul, aici. Această metodă de plată este disponibilă doar dacă plata recurentă a facturii (nu și a opțiunilor suplimentare), din aplicația Yoxo, nu a putut fi efectuată

În cazul în care motivul este acela că a expirat cardul respectiv, trebuie să înregistrezi un nou card in Aplicația YOXO

Sa ne spui daca s-a rezolvat.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Dacă nu merge să iei legătura cu ei din aplicația dedicată, poți încerca la 0374300300, de pe un alt număr sau din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Sper să reușești cumva!

Succes!

RafaHelper
#StarMember

Salut @Edi1

Ai încercat sa efectuezi pașii de mai jos?

Dacă plata a eșuat:

  • Poți încerca inițierea plății manual, tot din aplicația YOXO - intră în in sectiunea Facturi > apesi pe factura neplatita > Incearca din nou plata. Asigură-te că motivul pentru care a eșuat plata a fost rezolvat; de exemplu, dacă nu aveai fonduri suficiente pe card la acel moment și l-ai alimentat între timp. 
  • Poți încerca să faci plata direct cu cardul, aici. Această metodă de plată este disponibilă doar dacă plata recurentă a facturii (nu și a opțiunilor suplimentare), din aplicația Yoxo, nu a putut fi efectuată

În cazul în care motivul este acela că a expirat cardul respectiv, trebuie să înregistrezi un nou card in Aplicația YOXO

Sa ne spui daca s-a rezolvat.

Salutare,

s-a rezolvat după ce a fost introdusă posibilitatea de efectuare a plății pe site. Înainte fiind posibil doar din aplicatie

Super, ma bucur ca ai reușit! Daca mai ai probleme pe viitor nu uita sa accesezi si secțiunea Help de pe site-ul YOXO.

https://www.yoxo.ro/help/

Niku4u
Începător

Buna! Si eu incerc sa activez o cartela SIM de peste o saptamana si fara rezultat! Urmaream sa imi portez numarul dar ... dupa cum pare yoxo este un serviciu slab calitativ... cei cu care am discutat in numarate randuri la tehnic (prin Messenger, pentru ca atat primesti de 9lei) nu pot sa te ajute ci sa te puna doar sa astepti... o sa imi sterg contul yoxo si o sa incerc sa ma portez in alta retea (ps: au aparut si alti operatori de telefomie mobila cu servicii similare unde de  10lei/abonament primesti 50GB net)... deci, mai bine altceva, micutzu!

Salut, @Niku4u ! Ce eroare îți apare atunci când încerci să îți portezi numărul?