la 16-06-2023 10:41 AM - editat ultima oară la 20-06-2023 01:46 PM de DanielaH
Salutare,
Acum 2 saptamani am incercat sa activez o optiune de internet care contine si partea de roaming. Tot in aceeasi zi s-a efectuat si plata abonamentului. Imediat dupa ce sumele au fost debitate am dat de o eroare in aplicatie cum ca nu as fi platit abonamentul si acesta va fi suspendat neavand nicio posibilitate de reincercare a platii. Am apelat la serviciul messenger si o sesizare a fost creata pentru departamentul tehnic.
Intre timp abonamentul a fost dezactivat automat urmand ca la sfarsitul lunii sa pierd si numarul de telefon pe care il detin de peste 10 ani: “Plateste pana la data de 2023-06-30 pentru a evita inchiderea abonamentul tau YOXO si pierderea numarului de telefon. Dupa efectuarea platii, serviciile vor fi reactivate automat.”.
Sunt dezamagit de partea de support si va recomand sa evitati yoxo pentru ca in caz de probleme lucrurile merg foarte greu. De peste 2 saptamani nu mai pot efectua apeluri, utiliza internet.
la 16-06-2023 04:33 PM
Salut @Edi1,
Ai încercat sa efectuezi pașii de mai jos?
Dacă plata a eșuat:
În cazul în care motivul este acela că a expirat cardul respectiv, trebuie să înregistrezi un nou card in Aplicația YOXO
Sa ne spui daca s-a rezolvat.
la 16-06-2023 11:44 AM
Salutare!
Dacă nu merge să iei legătura cu ei din aplicația dedicată, poți încerca la 0374300300, de pe un alt număr sau din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Sper să reușești cumva!
Succes!
la 16-06-2023 04:33 PM
Salut @Edi1,
Ai încercat sa efectuezi pașii de mai jos?
Dacă plata a eșuat:
În cazul în care motivul este acela că a expirat cardul respectiv, trebuie să înregistrezi un nou card in Aplicația YOXO
Sa ne spui daca s-a rezolvat.
la 16-06-2023 04:40 PM
Salutare,
s-a rezolvat după ce a fost introdusă posibilitatea de efectuare a plății pe site. Înainte fiind posibil doar din aplicatie
la 16-06-2023 04:42 PM
Super, ma bucur ca ai reușit! Daca mai ai probleme pe viitor nu uita sa accesezi si secțiunea Help de pe site-ul YOXO.
la 06-10-2023 08:49 PM
Buna! Si eu incerc sa activez o cartela SIM de peste o saptamana si fara rezultat! Urmaream sa imi portez numarul dar ... dupa cum pare yoxo este un serviciu slab calitativ... cei cu care am discutat in numarate randuri la tehnic (prin Messenger, pentru ca atat primesti de 9lei) nu pot sa te ajute ci sa te puna doar sa astepti... o sa imi sterg contul yoxo si o sa incerc sa ma portez in alta retea (ps: au aparut si alti operatori de telefomie mobila cu servicii similare unde de 10lei/abonament primesti 50GB net)... deci, mai bine altceva, micutzu!
la 08-10-2023 04:16 PM
Salut, @Niku4u ! Ce eroare îți apare atunci când încerci să îți portezi numărul?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor