anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Numărul YOXO nu mai apare în cont

Blue12
Senior

IMG_0314.jpeg

Numărul de telefon nu mai este asociat adresei de e-mail în contul yoxo. Factura s-a emis acum 2 zile, e plătită, numărul e activ și funcțional. 

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut, @Blue12! Poți încerca să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația?

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator

Salut, @Blue12! Poți încerca să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația?

A funcționat, mulțumesc! 

Super! Mă bucur că s-a rezolvat.

fctinescu
Începător

Buna ziua

dupa log-on in Yoxo cu contul Orange , nu mai am informatii despre numerel portate in Yoxo, lipsesc toate. Stie cumva cum pot proceda sau seziza un operator ?

Platile sunt la zi, folosesc YOXO de cca 3 ani.

Salut!

Poți încerca, te rog, să faci o dezinstalare/ reinstalare a aplicației?

O sesizare către colegii de la Yoxo poți face folosind chiar messengerul din app.

Da, am reinstalat si e Ok, am vazut a recomandare de acum 2-3 zile 🙂

Multumesc frumos

Mă bucur că e OK.

Pentru a nu avea topicuri dublate, o să-l mut pe acesta, cu permisiunea ta, pe un altul recent în care este expusă aceeași situație.

Mulțumesc și eu.