la 12-05-2025 03:45 PM - editat ultima oară la 13-05-2025 08:50 AM de DanielaH
Numărul de telefon nu mai este asociat adresei de e-mail în contul yoxo. Factura s-a emis acum 2 zile, e plătită, numărul e activ și funcțional.
la 12-05-2025 03:53 PM
Salut, @Blue12! Poți încerca să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația?
la 12-05-2025 03:53 PM
Salut, @Blue12! Poți încerca să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația?
la 12-05-2025 04:00 PM
A funcționat, mulțumesc!
la 12-05-2025 04:16 PM
Super! Mă bucur că s-a rezolvat.
la 15-05-2025 11:40 AM - editat ultima oară la 15-05-2025 11:59 AM de DanielaH
Buna ziua
dupa log-on in Yoxo cu contul Orange , nu mai am informatii despre numerel portate in Yoxo, lipsesc toate. Stie cumva cum pot proceda sau seziza un operator ?
Platile sunt la zi, folosesc YOXO de cca 3 ani.
15-05-2025 11:42 AM - editat 15-05-2025 11:44 AM
Salut!
Poți încerca, te rog, să faci o dezinstalare/ reinstalare a aplicației?
O sesizare către colegii de la Yoxo poți face folosind chiar messengerul din app.
la 15-05-2025 12:02 PM
Da, am reinstalat si e Ok, am vazut a recomandare de acum 2-3 zile 🙂
Multumesc frumos
la 15-05-2025 12:06 PM
Mă bucur că e OK.
Pentru a nu avea topicuri dublate, o să-l mut pe acesta, cu permisiunea ta, pe un altul recent în care este expusă aceeași situație.
Mulțumesc și eu.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor