la 22-04-2025 11:28 PM - editat ultima oară la 07-05-2025 08:19 AM de DanielaH
la 23-04-2025 03:07 AM
Salut!
Am un posibil răspuns dat de google...
"Pentru a remedia problemele legate de conexiunea prin chaturi RCS:
actualizează Mesaje Google și Carrier Services din Magazinul Play;
asigură-te că Mesaje Google este setată ca aplicație prestabilită de mesaje SMS;
dacă dispozitivul are două sloturi SIM și sunt introduse ambele carduri SIM, cardul SIM pentru apeluri trebuie să fie configurat ca SIM pentru date:
pe dispozitivul Android, deschide Setări;
atinge Rețea și internet;
cardul SIM de apeluri trebuie să fie configurat pentru date."
Sursa, o găsești aici , daca ce am scris eu nu te ajuta, poate găsești totuși răspunsul, cu ajutorul întrebărilor propuse de google.
la 23-04-2025 09:12 AM
Salutare!
Google cam are probleme in a "recunoaste" Yoxo ca operator subsidiar Orange. Am incercat sa adaug un numar Yoxo in contul de Gmail si mi l-a refuzat ca fiind "operator nerecunoscut". Mai insista la Google. Yoxo=Orange (nu sunt diferente in recunoasterea retelei, doar serviciul din spate este diferit).
la 26-04-2025 11:44 AM
Nu am avut probleme la adăugarea numărului, s-a adăugat singur..
la 23-04-2025 02:33 PM
Salut. Nu ești singura persoană cu această problemă. Ieri am revenit la sim-ul fizic și de atunci sunt fix în aceiași situație. Am vorbit și cu cei de la Yoxo, răspunsurile au fost, evident, pe lângă, semn că sunt depășiți de situație. Am luat legătura, foarte greu, cu Google, dar nimic, m-au trimis înapoi la operator. Am încercat tot ce se poate și nimic.
la 24-04-2025 12:42 PM
@flashule, ai încercat un restart? Sau o probă cu SIM-ul într-un alt dispozitiv?
24-04-2025 12:48 PM - editat 24-04-2025 01:42 PM
Și la mine apare la fel, deși sunt abonat Orange.
la 26-04-2025 11:45 AM
Poate este o problema de la google..
la 26-04-2025 11:50 AM
Orange dă vina pe Google, Google dă vina pe Orange, iar eu dau vina pe mine pentru că le folosesc serviciile.🙂
la 26-04-2025 12:10 PM
Sincer, răspunsul ar trebui marcat ca fiind cel corect. Cu suportul de la Google m-am resemnat, e pardaf, nici cel de la Orange nu-i grozav. Din moment ce sunt afectați mai mulți useri ai aceiași rețele, e clar că ceva e bușit prin sistemele lor. Că operatorul nu vrea să recunoască, asta e altceva.
la 26-04-2025 11:42 AM
Am încercat și pe un iPhone, iMessage se activează fără probleme
26-04-2025 12:16 PM - editat 26-04-2025 12:18 PM
Foarte bine, dar pe noi ne interesează funcția Rcs din Google Messages de pe Android, nu dacă funcționează provizionarea pe altă platformă pt că sunt 2 procese diferite. Măcar așa ne dam seama pe cine să dăm vina, Orange sau Google.
la 26-04-2025 04:53 PM
La Vodafone sa conectat fara probleme.
la 28-04-2025 09:25 AM
Știu că sunt două platforme diferite, dar ziceam ca referință, cred că este o problema de la google..
la 26-04-2025 10:16 PM
Salut, am aceeași problemă, menționez că nu am yoxo ci abonament "normal" smart plus, pe digi se activează imediat, problema e de la orange, atât timp cât pe alte rețele funcționează. Folosesc un S23 ultra.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor