anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema chat RCS yoxo

flashule
Junior

Buna ziua/seara dragi prieteni, am o întrebare, după ce mi-am făcut abonamentul la yoxo și am încercat să activez serviciile RCS de la google îmi apare că acest operator a oprit serviciile RCS, cum aș putea rezolva asta?

Am atașat mai jos mesajul de eroare

32 Răspunsuri 32

teacher_
#StarMember

Salut!

Am un posibil răspuns dat de google...

"Pentru a remedia problemele legate de conexiunea prin chaturi RCS:

 

actualizează Mesaje Google și Carrier Services din Magazinul Play;

asigură-te că Mesaje Google este setată ca aplicație prestabilită de mesaje SMS;

dacă dispozitivul are două sloturi SIM și sunt introduse ambele carduri SIM, cardul SIM pentru apeluri trebuie să fie configurat ca SIM pentru date:

pe dispozitivul Android, deschide Setări;

atinge Rețea și internet;

cardul SIM de apeluri trebuie să fie configurat pentru date."

Sursa, o găsești aici , daca ce am scris eu nu te ajuta, poate găsești totuși răspunsul, cu ajutorul întrebărilor propuse de google. 

Pololică
#StarMember

Salutare!

Google cam are probleme in a "recunoaste" Yoxo ca operator subsidiar Orange. Am incercat sa adaug un numar Yoxo in contul de Gmail si mi l-a refuzat ca fiind "operator nerecunoscut". Mai insista la Google. Yoxo=Orange (nu sunt diferente in recunoasterea retelei, doar serviciul din spate este diferit).

Nu am avut probleme la adăugarea numărului, s-a adăugat singur..

Cosmin23
Junior entuziast

Salut. Nu ești singura persoană cu această problemă. Ieri am revenit la sim-ul fizic și de atunci sunt fix în aceiași situație. Am vorbit și cu cei de la Yoxo, răspunsurile au fost, evident, pe lângă, semn că sunt depășiți de situație. Am luat legătura, foarte greu, cu Google, dar nimic, m-au trimis înapoi la operator. Am încercat tot ce se poate și nimic.

DanielaH
Moderator

@flashule, ai încercat un restart? Sau o probă cu SIM-ul într-un alt dispozitiv?

MihaiC99
Maestru certificat

Și la mine apare la fel, deși sunt abonat Orange.

1000003481.jpg

1000003478.jpg

Poate este o problema de la google..

MihaiC99
Maestru certificat

Orange dă vina pe Google, Google dă vina pe Orange, iar eu dau vina pe mine pentru că le folosesc serviciile.🙂

Cosmin23
Junior entuziast

Sincer, răspunsul ar trebui marcat ca fiind cel corect. Cu suportul de la Google m-am resemnat, e pardaf, nici cel de la Orange nu-i grozav. Din moment ce sunt afectați mai mulți useri ai aceiași rețele, e clar că ceva e bușit prin sistemele lor. Că operatorul nu vrea să recunoască, asta e altceva.

flashule
Junior

Am încercat și pe un iPhone, iMessage se activează fără probleme

Cosmin23
Junior entuziast

Foarte bine, dar pe noi ne interesează funcția Rcs din Google Messages de pe Android, nu dacă funcționează provizionarea pe altă platformă pt că sunt 2 procese diferite. Măcar așa ne dam seama pe cine să dăm vina, Orange sau Google.

MihaiC99
Maestru certificat

La Vodafone sa conectat fara probleme.

207.jpg

Știu că sunt două platforme diferite, dar ziceam ca referință, cred că este o problema de la google..

cristi_95
Junior

Salut, am aceeași problemă, menționez că nu am yoxo ci abonament "normal" smart plus, pe digi se activează imediat, problema e de la orange, atât timp cât pe alte rețele funcționează. Folosesc un S23 ultra.