anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu reușesc să portez numărul de la Digi la Yoxo

Alin_yoo
Junior

Buna ziua, nu reușesc să portez numărul de la Digi la Yoxo, a mai plătit cineva așa ceva?

20 Răspunsuri 20

Da sunt pe numele meu,prin aplicație am făcut cerere de portare normal.am aunat la Digi sa i întreb de ce nu pot să mă portez,au spus că din partea lor nu este o problema,contractu este expirat din 2022,deci pot sa portez numărul unde vreau.ca sa mă portez prepay cum se procedează că nu am găsit.

Atunci reîncearcă dimineață. Seara nu toate sistemele de portare/sincronizare funcționează impecabil. Dar la dimineață poți lua legătura și cu un consultat în caz de vreo reapariție a erorii. Mai sigur și sper cu finalizare. Succes.

Portarea pe prepay, in cazul asta, se poate face dintr-un Orange Shop.

Deci, te duci intr-un magazin Orange (vezi sa fie Orange SHOP, nu Orange Store), le spui ca vrei portare pe prepay (atentie sa nu-ti faca abonament!), completezi o cerere de portare (citeste-o inainte sa semnezi!) si astepti cateva zile sa se proceseze cererea. Intre timp, vei primi un numar temporar (pe care nu e nevoie sa-l folosesti), si cand se efectueaza portarea, vei ramane fara semnal pe SIM-ul vechi, si poti introduce SIM-ul nou in telefon. Din acel moment, SIM-ul nou ar trebui sa aiba vechiul tau numar de telefon.

De mentionat ca nu exista faptul ca "nu pot face portare decat la abonament". Te anunt din start, ca sa stii la ce sa te astepti. NU exista asa ceva. Este doar o modalitate a celor din magazin de a-si face targetul de abonamente. Deci, mare atentie!

Cam asa se face portarea la Prepay.

Ulterior, dupa cum ziceam, din aplicatia Yoxo, poti sa faci migrarea. Asta daca nu cumva ti se par mai ok serviciile prepay. Eu unul le prefer. Dar...fiecare are un sistem de valori diferit. Deci, ceea ce conteaza pentru mine s-ar putea sa nu conteze pentru tine (sau nu la fel de mult).

Dar vezi inainte de toate cu cei de la Yoxo, pe chat. Poate reusesc sa te ajute ei direct, caz in care nu mai e nevoie de trecerea prin prepay, daca destinatia finala este oricum Yoxo.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Alin_yoo, putem verifica și noi cu colegii de la Yoxo situația ta. Ne poți trimite, te rog, în mesaj privat, numărul de telefon și adresa de e-mail a contului de pe care vrei să portezi? Mulțuim.

Am reluat procedura de portare,vă mulțumesc tuturor,greșisem codul de abonat de la numărul care vreau sa l portez.

Mă bucur că ai rezolvat și îți mulțumim pentru confirmare. Te mai așteptăm în Comunitate.