la 20-05-2025 11:41 AM - editat ultima oară la 22-05-2025 08:30 AM de DanielaH
Bună! M am portat de la Vodafone, am primit aprobare de portare și un nr până la finalizarea acesteia. Problema este ca între timp nu pot folosi cartela, pentru internet. Din ce cauza?
la 20-05-2025 12:36 PM
Salutare!
Poti detalia mai mult? A mers si nu mai merge? Apelurile sunt ok?
la 21-05-2025 06:00 PM
A trebuit să merg la orange pt a-mi da un cod QR și ulterior a funcționat
la 22-05-2025 08:29 AM
Ne bucurăm că s-a rezolvat. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.
20-05-2025 12:38 PM - editat 20-05-2025 12:46 PM
Salut,
Ai activat sim-ul provizoriu?
Datele mobile sunt activate?
Ai incercat o resetare a setarilor de rețea?
APN este setat corect?
Setările generice pentru internet sunt:
Daca nu reușești îi poți contacta prin chat din aplicație. Verifica și ce resurse ai disponibile.
la 21-05-2025 09:48 AM
@Dani14, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii despre situația ta pentru a te putea ajuta cu răspunsuri.
la 11-06-2025 03:49 PM
Am pățit și eu la fel, când am portat
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor