la 08-06-2025 08:32 AM - editat ultima oară la 11-06-2025 08:24 AM de DanielaH
Cum as putea rezolva această problema?
la 08-06-2025 08:38 AM
Salut,
Dezinstalează aplicația de pe telefon, apoi instaleaz-o din nou.
la 08-06-2025 08:40 AM
Am făcut acest lucru și nu merge.Tot așa apare
08-06-2025 08:48 AM - editat 08-06-2025 11:55 AM
Încearcă și un restart al telefonului. Asigurate că ai folosit adresa de email corecta. Contul a fost creat inițial cu Facebook?
Daca nu reușești, contactează echipa de suport Yoxo direct din aplicație, prin funcția de chat.
la 08-06-2025 09:01 AM
Contul a fost creat cu Facebook
la 08-06-2025 11:38 AM
Salut @mihaineamtu81,
Pentru a rezolva aceasta problema va trebui sa contactezi echipa de suport din aplicație.
https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/
10-06-2025 10:16 AM - editat 10-06-2025 11:00 AM
@mihaineamtu81, ai reușit să te loghezi în aplicație? S-a rezolvat situația?
Dacă nu, ne poți oferi în mesaj privat numărul de telefon și rugăm colegii să verifice.
la 10-06-2025 09:58 PM
Am rezolvat .A trebuit să-mi fac alt cont pe yoxo .M-au ajutat cei de la relații cu clienții YOXO.
la 11-06-2025 08:23 AM
Super! Mă bucur că ai rezolvat. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor