anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema când încerc să mă loghez in aplicația yoxo

mihaineamtu81
Junior

Screenshot_2025-06-08-08-06-24-77_f02dfc237b2cd45de2770f2969c01560.jpg

 Cum as putea rezolva această problema?

8 Răspunsuri 8

MihaiC99
Specialist

Salut,

Dezinstalează aplicația de pe telefon, apoi instaleaz-o din nou.

Am făcut acest lucru și nu merge.Tot așa apare

Încearcă și un restart al telefonului. Asigurate că ai folosit adresa de email corecta. Contul a fost creat inițial cu Facebook?

Daca nu reușești, contactează echipa de suport Yoxo direct din aplicație, prin funcția de chat.

Contul a fost creat cu Facebook 

RafaHelper
#StarMember

Salut @mihaineamtu81

Pentru a rezolva aceasta problema va trebui sa contactezi echipa de suport din aplicație. 

https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/

DanielaH
Moderator

@mihaineamtu81, ai reușit să te loghezi în aplicație? S-a rezolvat situația?

Dacă nu, ne poți oferi în mesaj privat numărul de telefon și rugăm colegii să verifice.

Am rezolvat .A trebuit să-mi fac alt cont pe yoxo .M-au ajutat cei de la relații cu clienții YOXO.

Super! Mă bucur că ai rezolvat. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm.