anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Abonament YOXO - fara service. (URGENT!)

7NEro
Junior
Salut,
Ieri trebuia sa mi se activeze abonamentul YOXO insa a intervenit o eroare. Am ramas fara semnal asa cum era precizat in “pasii pe care trebuie sa ii urmareresti” dupa care am restartat telefonul dar fara rezultat pozitiv. Am ramas toata ziua fara “No service” in telefon… Dupa cateva ore am deschis aplicatia si imi spune ca a esuat ca urmare trebuie sa aplic din nou. Nu pot sa aplic din nou daca am ramas fara servicii (nu pot suna, nu pot fi sunat).
Cum se poate intampla una ca asta? Fara abonament dar si fara telefon!?
Va rog un raspuns urgent.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@7NEro, numărul este activ în acest moment. Poți configura un nou abonament Yoxo pe numărul respectiv în aplicație, exact așa cum ai procedat și prima dată. Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate să ne spui dacă s-a rezolvat.

Vizualizare soluţie în postul original

24 Răspunsuri 24

DanielaH
Moderator
@7NEro, numărul este activ în acest moment. Poți configura un nou abonament Yoxo pe numărul respectiv în aplicație, exact așa cum ai procedat și prima dată. Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate să ne spui dacă s-a rezolvat.

7NEro
Junior
@DanielaH Nu stiu ce ai facut si cum dar esti o salvatoare! Iti multumesc enorm de mult! Singura care m a ajutat din tot Orange ul existent pe pamant. Wow! Imi functioneaza acum reteau, si-a revenit totul. Am sa raman pe Orange nu mai aplic pentru nimic. Multumesc mult inca odata! Sarut mana!

DanielaH
Moderator
Cu mare drag. Mă bucur că s-a rezolvat. Te mai așteptăm în Comunitate.

Adina123
Începător
Avem aceeasi problema, cu abonamentele yoxo ale parintilor. Cand incearca sa activeze un abonament nou din aplicatia yoxo, se trimite un cod prin SMS, pe care nu il pot accesa fiindca No service. Ma poate ajuta cineva va rog?

DanielaH
Moderator
@Adina123, s-a rezolvat situația? Dacă nu, recomandarea noastră este să luați legătura cu colegii noștri prin intermediul messengerului din aplicația Yoxo.

Adina123
Începător
Am rezolvat. Multumesc

DanielaH
Moderator
@Adina123, mă bucur și mulțumim pentu confirmare. Te mai așteptăm.

Adi84
Începător
Buna ziua! Prietena mea a facut cerere de portare de pe cartela PrePay alt operator pe abonament Yoxo. Mi s-a spus ca dureaza 2 ore, si desi am primit email ca cererea s-a procesat inca de pe 26.08 si ca pot sa imi folosesc cartela, nu exista semnal si apare mesajul : Cardul SIM nu este prevazut. Nu poate sa fie sunata, nu are net...efectiv nu poate folosi abonamentul. Am intrat in aplicatie si am transmis mesaj inca din 26.08 catre cei de la YOXO insa fara raspuns-macar un status ceva sa fi trimis pana in prezent-. Am incercat sa sun si la relatii cu clientii Orange insa mai intai au spus ca ma vor suna in decursul a 20 minute - am asteptat 1 h si nimic, iar cand am sunat inapoi o alta doamna mai ca nu mi-a inchis telefonul in nas si mi-a spus ca nu ma poate ajuta, ca nu exista asa ceva si ca sa astept mesaj de la cei de la YOXO in aplicatie. Dupa 3 zile fara semnal cat oare sa mai astept? Va rog un raspuns, multumesc!

DanielaH
Moderator
@Adi84, ne pare rău pentru situația descrisă de tine. Dacă prietena ta (care este titularul) a depus deja o sesizare prin intermediul messengerului din aplicație, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Recomandăm și noi să aștepte informațiile legate de soluționare din partea lor.

Adi84
Începător
Este foarte ciudat ca asteapta de 3 zile si raspunsul este sa mai astepte....oare cat sa mai astepte? Si de ce nu i se comunica un status sau macar cat timp sa astepte. Mentionez ca nr. de telefon este inregistrat si in aplicatiile bancare si din pacate nu poate face plati online ( nu primeste acele coduri de securitate). 😞