la 20-10-2022 04:41 PM - editat ultima oară la 21-10-2022 08:46 AM de DanielaH
Salut. Azi m-am hotarat sa trec inapoi pe cartela prepay Orange pe care o am de cativa ani.
Toate bune, am primit confirmarea ca abonamentul Yoxo a fost inchis si sunt din nou pe Orange. Ce nu inteleg este ca cei dea Yoxo imi vor pastra numarul 60 zile apoi il vor folosi pentru noii clienti. Se poate sa raman fara numarul meu Orange dupa aceasta perioada?
Va multumesc.
la 20-10-2022 10:55 PM
@dnyalx2k17: verifică starea SIMului la *100# și vezi dacă e cel puțin în perioadă de grație. Atunci nu ai cum pierde numărul. Probabil te referi la contul de yoxo, care ar rămâne activ în cazul reactivării numărului actual prepay în yoxo. Nu-ți face griji de numărul trecut pe prepay, al tău rămâne.
20-10-2022 05:18 PM - editat 20-10-2022 05:18 PM
Ai primit si un SIM orange acum? Daca da, ar trebui sa fie ok. Dar verifica cu un apel la 300 sau pe chat-ul Djingo.
la 20-10-2022 07:51 PM
Multumesc. Voi incerca la 300. Sim-ul este vechi
la 20-10-2022 10:55 PM
@dnyalx2k17: verifică starea SIMului la *100# și vezi dacă e cel puțin în perioadă de grație. Atunci nu ai cum pierde numărul. Probabil te referi la contul de yoxo, care ar rămâne activ în cazul reactivării numărului actual prepay în yoxo. Nu-ți face griji de numărul trecut pe prepay, al tău rămâne.
la 20-10-2022 11:34 PM
Este valabil inca un an . Multumesc mult pentru raspuns.
la 20-10-2022 11:40 PM
@dnyalx2k17: Cu plăcere.
Cam așa ar și trebui să fie. Deci chiar dacă nu reîncarci în această perioadă și nu ai contul activ nu vei pierde numărul.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor