la 23-04-2025 07:55 PM - editat ultima oară la 24-04-2025 08:46 AM de DanielaH
Buna ziua,
Am portat 3 numere din Vodafone in Yoxo, dar doua din ele au fost respinse. Banuiesc ca sunt niste erori tehnice. Am vorbit si cu Vodafone si mi-a confirmat ca de obicei sunt niste serii sim gresite.
In Yoxo helper mi se cere sa reinitiez cererile din aplicatie, dar nu stiu cum. La cele doua numere respinse nu apare in aplicatie acel sumar al portarii, iar comunicarea pe chat e foarte greoaie…
Nu as vrea sa renunt, dar nici nu stiu cum sa dau inainte.
la 23-04-2025 08:46 PM
la 23-04-2025 08:46 PM
la 23-04-2025 08:57 PM
Salutare,
Pentru a afla motivul respingerii portarii sunt sfatuit sa scriu pe messenger sau sa sun Vodafone.
Pe messenger nici acum nu am primit raspuns(volum mare de solicitari) iar la Vodafone aflu maine.
Dar o noua initiere din aplicatie nu vad cum sa fac…
la 23-04-2025 09:06 PM
Poți aștepta să primești un răspuns de la ei mâine ( sper).
la 23-04-2025 09:14 PM
Oricum nu am de ales.
Multumesc.
la 23-04-2025 09:16 PM
@CorneliuV: Salut. O reluare a procesului de portare înseamnă repetarea tuturor etapelor pe care le-ai parcurs până la acea așteptată validare care nu a mai sosit. Astfel că reiei de la zero prin același procedeu ca atunci când ai ales abonamentul Yoxo prin procesul de portare, repetând etapele solicitate și sperând că nu se va bloca. De reținut în caz de nevoie situația descrisă la etapa unde întâmpini vreo problemă pentru a putea fi descrisă cât mai exact. Succes.
la 23-04-2025 09:24 PM
Banuiesc urmatorul motiv:
Fiind titular pe 3 numere Vodafone, acelasi cod de client l-am trecut si la celelalte doua numere, cu nume diferite (sotie si fiica).
Teoretic ar trebui sa initiez ce 2 numere (refuzate) tot in numele meu, dar cum **beep** fac sa le transfer lor responsabilitatea contului?
Si ce fac cu numerele deja activate?
Offf…
la 23-04-2025 10:39 PM
Numerele activate rămân activate conform celor dorite de tine. La cele pentru care nu a reușit portarea vei relua procesul. Acest n-are trebă cu ”codul client” ci cu numerele portate. Pentru că portarea nu e limitată la un singur număr / client (cod client): poate fi doar 1, la fel cum pot fi 10. Important ca numerele să fie eligibile. Dar fiind abonamente nu este problemă de refuz. Deci reîncearcă procedura și va fi ok. Numai bine.
la 24-04-2025 07:44 AM
Salut,
Cel mai simplu ar fi fost să mergi într-un Orange Shop și să faci portarea către Orange PrePay. După asta, fiecare ar fi fost responsabil de propriul număr.
la 26-04-2025 07:40 AM
Fiind titular contract cu mai multe numere in Vodafone, codul client nu s-a potrivit la celelalte doua numere cand s-a incercat portare individuala si cont individual in yoxo. Dealtfel si raspunsul yoxo a fost sa-mi portez toate numerele pe contul meu. Iar portarea nu se face simultan, ci doar dupa realizarea portarii unui numar anterior, pentru toate numerele.
Va multumesc pentru ajutor.
23-04-2025 10:50 PM - editat 23-04-2025 10:52 PM
Vezi ce am patit si eu in postarea de mai jos:
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor