la 05-05-2025 03:00 PM - editat ultima oară la 05-05-2025 05:01 PM de MihaelaA
Bună! Mi s-a întâmplat sa nu mai am bani în cont și sa mi se închidă abonamentul. Astazi am platit, mi s-au luat banii din cont, dar numarul este tot nevalid. Ce as putea face in aceasta situatie?
la 06-05-2025 04:51 PM
buna, Elena. in mod normal, dupa efectuarea platii reconectarea nu dureaza mai mult de cateva minute. banuiala mea e ca au trecut mai mult de 30 de zile de la emiterea facturii pentru care nu s-a facut plata, iar numarul a fost inchis (nu mai poti nici primi, nici initia apeluri de pe el). in acest caz, ca sa recuperezi numarul, va trebui sa scrii pe chat in aplicatie si sa soliciti trecerea pe prepay. ulterior vei putea reactiva YOXO pe acest numar urmand pasii din aplicatie.
la 05-05-2025 03:15 PM
Salutare
Contactează serviciul clienți prin chat din aplicatie și solicită reactivarea numărului.
Dacă nu ai plătit factura la timp, ai beneficiat de o perioadă de grație de 7 zile. Dacă nici după această perioadă nu s-a efectuat plata, abonamentul a fost suspendat, iar dacă plata nu a fost efectuată în următoarele 23 de zile de la suspendare, abonamentul YOXO a fost închis automat.
Ai detalii aici.
la 05-05-2025 04:30 PM
Salutare!
Cand am facut testele la Yoxo (am topic), am simulat lipsa banilor pe card. La plata manuala, numarul s-a reactivat in cateva minute fara interventii de la suport.
Incearca o repornire a telefonului. Daca situatia persista, foloseste chat-ul din aplicatie. O sa dureze putin, dar ar trebui sa se rezolve.
la 06-05-2025 04:51 PM
buna, Elena. in mod normal, dupa efectuarea platii reconectarea nu dureaza mai mult de cateva minute. banuiala mea e ca au trecut mai mult de 30 de zile de la emiterea facturii pentru care nu s-a facut plata, iar numarul a fost inchis (nu mai poti nici primi, nici initia apeluri de pe el). in acest caz, ca sa recuperezi numarul, va trebui sa scrii pe chat in aplicatie si sa soliciti trecerea pe prepay. ulterior vei putea reactiva YOXO pe acest numar urmand pasii din aplicatie.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor