anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema inchidere abonament YOXO neplata

Elena39
Începător

Bună! Mi s-a întâmplat sa nu mai am bani în cont și sa mi se închidă abonamentul. Astazi am platit, mi s-au luat banii din cont, dar numarul este tot nevalid. Ce as putea face in aceasta situatie? 

1 Soluţie acceptată‚

Pancetta
Angajat Orange

buna, Elena. in mod normal, dupa efectuarea platii reconectarea nu dureaza mai mult de cateva minute. banuiala mea e ca au trecut mai mult de 30 de zile de la emiterea facturii pentru care nu s-a facut plata, iar numarul a fost inchis (nu mai poti nici primi, nici initia apeluri de pe el). in acest caz, ca sa recuperezi numarul, va trebui sa scrii pe chat in aplicatie si sa soliciti trecerea pe prepay. ulterior vei putea reactiva YOXO pe acest numar urmand pasii din aplicatie. 

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

MihaiC99
Specialist

Salutare

Contactează serviciul clienți prin chat din aplicatie și solicită reactivarea numărului.

Dacă nu ai plătit factura la timp, ai beneficiat de o perioadă de grație de 7 zile. Dacă nici după această perioadă nu s-a efectuat plata, abonamentul a fost suspendat, iar dacă plata nu a fost efectuată în următoarele 23 de zile de la suspendare, abonamentul YOXO a fost închis automat.

Ai detalii aici.

Pololică
#StarMember

Salutare!

Cand am facut testele la Yoxo (am topic), am simulat lipsa banilor pe card. La plata manuala, numarul s-a reactivat in cateva minute fara interventii de la suport.

Incearca o repornire a telefonului. Daca situatia persista, foloseste chat-ul din aplicatie. O sa dureze putin, dar ar trebui sa se rezolve.

Pancetta
Angajat Orange

buna, Elena. in mod normal, dupa efectuarea platii reconectarea nu dureaza mai mult de cateva minute. banuiala mea e ca au trecut mai mult de 30 de zile de la emiterea facturii pentru care nu s-a facut plata, iar numarul a fost inchis (nu mai poti nici primi, nici initia apeluri de pe el). in acest caz, ca sa recuperezi numarul, va trebui sa scrii pe chat in aplicatie si sa soliciti trecerea pe prepay. ulterior vei putea reactiva YOXO pe acest numar urmand pasii din aplicatie.