28-04-2025 01:53 PM - editat 28-04-2025 01:55 PM
Tocmai ce m-am portat la YOXO și am uitat sa întreb ceva foarte important. Natura muncii ma duce plecat din țară ( de-obicei în Europa , dar nu exclusiv ) pentru perioade lungi de timp (3-5 luni ) și as dori sa întreb cat timp rămâne cartela activa ( sau sa nu pierd numărul ) fără sa intru deloc pe teritoriul României ? Menționez ca nu voi întrerupe abonamentul și voi folosi internetul in SEE dacă e posibil.
la 05-05-2025 09:09 AM
salut. plata abonamentulu se face automat, la 30 de zile si, atat timp cat nu sunt probleme cu debitarea cardului, numarul ramane activ. In schimb, asa cum au mentionat si alti membri aici, atat timp cat intri sub incidenta politicii de utilizare rezonabila, vei putea sau nu sa si folosesti numarul tau YOXO in roaming in functie de situatie. dar numarul nu se pierde atat timp cat facturile sunt platite.
28-04-2025 02:02 PM - editat 28-04-2025 02:05 PM
Salut,
Numărul tău nu se va dezactiva atâta timp cât abonamentul este plătit la zi, însă nu vei mai beneficia de resursele incluse în abonament pentru roaming SEE dacă nu respecți politica de utilizare rezonabilă.
Pentru a putea folosi în continuare numărul de telefon în roaming, va trebui să activezi o opțiune cu credit inclus, iar apelurile și traficul de date vor fi taxate conform tarifelor menționate în SMS și în Broșura de tarife și servicii.
Vei fi informat prin SMS când YOXO încetează să aplice suprataxa, de îndată ce abonamentul tău va fi folosit din nou majoritar în România.
la 28-04-2025 02:30 PM
Salutare!
Numarul nu va fi dezactivat, dar vei intra pe cost suplimentar dupa depasirea alocarii resurselor (si direct cu credit dupa 3-4 luni de consum preponderent SEE).
Esti sofer pe comunitate si cat de des ajungi in tara? Poti obtine o adeverinta de lucrator transfrontalier? Stiu ca poti fi exceptie de la regula (adica sa nu te tarifeze pentru depasirea consumului preponderent in SEE, ci doar ce depaseste alocarea lunara).
Recomand sa intrebi si pe chat-ul Yoxo sa vezi ce documente sunt necesare si daca te incarezi la lucrator transfrontalier. Din ce vad, ar fi necesara trecerea a o data pe zi a numarului pe teritoriul Romaniei (sau, cel putin, sa te conectezi la o antena Orange).
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-telecoms/mobile-roaming-costs/index_ro.htm
la 29-04-2025 10:45 AM
Nu sunt șofer, sunt navigator. Mă interesează sa nu se dezactiveze abonamentul chiar dacă voi avea costuri suplimentare . Mulțumesc de răspunsuri !
la 29-04-2025 10:52 AM
Ar fi varianta trecerii pe cartela prepaid in cazul in care primesti vreo notificare de abuz de roaming (in principiu, daca nu mai poti consuma, va trebui sa incarci cu credit pentru utilizare), dar conditiile vor fi, in principiu, aceleasi: consum din credit, nu beneficii optiune.
Totusi, poate ar fi bine sa faci o inventariere a consumului sa vezi daca nu te ajuta (la consum de net, cel putin) o cartela locala.
la 29-04-2025 11:14 AM
@AlexYRM, dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, îl poți marca pe cel mai bun ca soluție pentru a fi util și altor membri sau vizitatori aflați într-o situație similară. Mulțumim.
la 05-05-2025 09:09 AM
salut. plata abonamentulu se face automat, la 30 de zile si, atat timp cat nu sunt probleme cu debitarea cardului, numarul ramane activ. In schimb, asa cum au mentionat si alti membri aici, atat timp cat intri sub incidenta politicii de utilizare rezonabila, vei putea sau nu sa si folosesti numarul tau YOXO in roaming in functie de situatie. dar numarul nu se pierde atat timp cat facturile sunt platite.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor