la 11-11-2023 02:09 PM
Salut! Vreau să trec de la Yoxo la un abonament Orange Smart Plus 15 beneficiind de reducerile acestor zile (24 luni), dar văd că se poate doar la un magazin fizic.
Intrebare: dacă trec la orange prepay, modificarea se face instant, nu? În intervalul de 24H, cât mi se oferă 1000 minute și 10GB de net, pot porta numarul de pe acest prepay la abonamentul de mai sus?
la 13-11-2023 11:07 AM
Salutare, @koji ! Poti trece de la Yoxo pe PrePay și ulterior pe abonament, iar trecerea se face instant, însă pentru a beneficia de oferta de pe site, trebuie ca migrarea să fie făcută pe un cod de abonat existent.
Dacă nu ai deja un cod de abonat, PrePay-ul pe care vrei sa îl migrezi la abonament, trebuie să îndeplinească condiția de vechime de minimum 6 luni.
la 11-11-2023 02:27 PM
Salut,
Odata ajuns pe prepay poti sa faci ce vrei tu. Recomandarea mea ar fi sa ramai pe prepay. 🙂 Dar daca vrei neaparat abonament, de pe un prepay ai cea mai multa libertate de miscare.
la 11-11-2023 02:44 PM
Așa este! Însă am plecat de pe Telekom și am aterizat pe Yoxo unde, am constatat că, redirectionarea apelurilor este doar "Se redirecționează întotdeauna". Mi se pare o porcărie! Orange oferă această facilitate doar la abonament. Dacă aș vrea să mă întorc înapoi la prepay Telekom sau Vodafone, nu se poate decăt teoretic, practic nu te portează decât ANCOM-ul la o cartelă prepay a unui alt operator de telefonie mobilă.
11-11-2023 02:50 PM - editat 11-11-2023 02:54 PM
:)))) Da, pentru redirect catre alte numere (deci nu catre casuta vocala), din pacate, ai nevoie de un abonament. Nu e un feature pe care il folosesc eu, dar inteleg de ce ar fi un motiv pentru a-ti face abonament.
Vezi doar ca la abonament clasic....apelurile tip conferinta nu sunt incluse in abonament. Sa nu te trezesti cu cateva zeci de euro cost suplimentar din cauza asta, zic. 🙂
Pe prepay nici nu poti activa serviciul, dar poate ca e mai bine asa, decat sa te trezesti ca iti goleste contul. :))
Nu am incercat portare din Yoxo, pentru ca nu am avut (si pentru cu totul alte motive, nici nu recomand Yoxo), dar....ca pas intermediar, si cel mai simplu, treci pe prepay, dupa care te poti muta mult mai usor de colo colo. Inclusiv la Vodafone daca vrei. Dar....ca fost client Vodafone...care s-a portat la Orange (pe prepay, dupa cum probabil ti-ai dat seama), eu zic ca mai bine ramai la Orange. 😄 Dar oricum, de trecut dintr-o retea in alta ar trebui sa fie mult mai usor odata ce esti client Prepay. Iar in cazul tau, cred ca e cel mai safe (posibil si cel mai rapid) mod de a trece de la Yoxo la un abonament clasic Orange.
Vezi doar sa nu fie abonament Orange Romania Communications (adica Telekom Fix). 🙂 Sa fii atent ce selectezi acolo.
la 11-11-2023 03:23 PM
Ai o MARE bataie de cap sa faci lucrul asta.... ma chinui de 2 zile si tot nu reusesc. M-au trimis la magazin, m-au pus sa sun la diverse numere de telefon, am reziliat yoxo, mutat pe prepay.. ghici ce.. NU MERGE!
la 11-11-2023 03:39 PM
Răspund doar ca să mă aflu în treabă, dar de fapt, nu e nimic de spus...
la 11-11-2023 03:42 PM
Koji, nu stiu daca era pt mine raspunsul tau.
dar era cumva raspuns la intrebarea ta: Merge? Raspuns, NU, nu merge!
la 11-11-2023 03:46 PM
CEN, scuze! Da! Pentru tine era... Dar era doar un răspuns ca un soi de lehamite.
11-11-2023 03:53 PM - editat 11-11-2023 04:01 PM
Pentru migrare de la PrePay la abonament, observ ca e nevoie de vechime 6 luni pe acel prepay. Asta cel putin pentru Fun 11. Dar probabil ca e acelasi lucru si la Fun 15, si probabil la toate abonamentele. Mai multe informatii aici.
Foarte probabil din cauza asta nu merge. Deci, din pacate, nu cred ca se va putea face foarte curand.
Am facut si eu o simulare pe contul meu, si la mine nu apare acea eroare. Deci, tind sa cred ca asta ar fi cauza.
13-11-2023 10:21 AM - editat 13-11-2023 10:21 AM
Salutare, @arsradu ! Pe contul unde ai făcut simularea mai ai și alte servicii Orange? Este un cod de abonat existent?
la 13-11-2023 10:28 AM
Buna Georgiana! Doar Prepay am pe cont.
la 13-11-2023 11:14 AM
Bună! Întreb deoarece din câte am analizat, oferta are două condiții importante:
1. PrePay-ul trebuie să fie cu vechime de minimum 6 luni, dacă nu ești deja client Orange;
2. PrePay-ul nu trebuie să îndeplinească criteriile de vechime, dacă abonamentul este pentru un client existent.
13-11-2023 11:15 AM - editat 13-11-2023 11:16 AM
Da, da.
La mine s-ar indeplini prima conditie (prepay cu vechime peste 6 luni). 🙂 Dar sunt deja client Orange. Deci nu e portare sau ceva. E client existent Orange.
la 11-11-2023 04:04 PM
Înțeleg ce spui tu, dar eu am vrut să trec de la YOXO la abonament Smart Plus 15 și nu-mi dă voie. Yoxo e un abonament fără obligații deci... Dacă te duci la un magazin, fie pățești cum a pățit CEN, fie nu poți beneficia de oferta online.
11-11-2023 04:05 PM - editat 11-11-2023 04:14 PM
Ideea e ca nu e nici portare (pentru ca Yoxo = Orange), deci...e un fel de migrare de la un tip de abonament/serviciu la altul. Si nu am vazut sa fie, cel putin pe site-ul Orange, optiunea de migrare de pe Yoxo. E doar migrare de pe Prepay. Ceea ce ma face sa cred ca nu exista o linie directa intre un abonament Yoxo si un abonament clasic Orange. Adica, se poate face, dar cu trecere prin Prepay, si asteptat 6 luni pe acel prepay pana sa-l poti migra apoi pe abonament. Ceea ce mi se pare total ineficient. Si nu inteleg de ce e pusa restrictia asta, dar....din cate inteleg eu, asta e regula.
Doar o mica mentiune: Yoxo nu este un abonament fara obligatii. Nu exista asa ceva. Orice abonament este, prin definitie, cu obligatii (de-aia eu unul nu recomand Yoxo, si nu recomand abonamentele in general). Ca exemplu, nu poti sa nu platesti un abonament Yoxo. 🙂 Dar Yoxo este intr-adevar un abonament cu perioada minima contractuala de o luna. Singurul care este intr-adevar fara obligatii este Prepay-ul.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor