- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-11-2023 02:09 PM
Salut! Vreau să trec de la Yoxo la un abonament Orange Smart Plus 15 beneficiind de reducerile acestor zile (24 luni), dar văd că se poate doar la un magazin fizic.
Intrebare: dacă trec la orange prepay, modificarea se face instant, nu? În intervalul de 24H, cât mi se oferă 1000 minute și 10GB de net, pot porta numarul de pe acest prepay la abonamentul de mai sus?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-11-2023 11:07 AM
Salutare, @koji ! Poti trece de la Yoxo pe PrePay și ulterior pe abonament, iar trecerea se face instant, însă pentru a beneficia de oferta de pe site, trebuie ca migrarea să fie făcută pe un cod de abonat existent.
Dacă nu ai deja un cod de abonat, PrePay-ul pe care vrei sa îl migrezi la abonament, trebuie să îndeplinească condiția de vechime de minimum 6 luni.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-11-2023 10:08 AM
Salutare, @FLo1 ! Ofertele SIMO sunt valabile și pentru migrarea de la PrePay, iar în cazul serviciului YOXO, trebuie facută trecerea către PrePay și ulterior achiziția unui pachet la abonament.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-11-2023 12:48 PM
Mulțumesc @GeorgianaD. Răspunsul era în urma experienței SIMO de aici sau de aici. Voi modifica răspunsul în acest sens.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-11-2023 02:21 PM
Cu mare drag! Nu trebuie sa modifici, regulile se modifică în funcție și de campanie. În ultima perioadă s-au păstrat condițiile pe care le-am menționat mai sus.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-11-2023 11:07 AM
Salutare, @koji ! Poti trece de la Yoxo pe PrePay și ulterior pe abonament, iar trecerea se face instant, însă pentru a beneficia de oferta de pe site, trebuie ca migrarea să fie făcută pe un cod de abonat existent.
Dacă nu ai deja un cod de abonat, PrePay-ul pe care vrei sa îl migrezi la abonament, trebuie să îndeplinească condiția de vechime de minimum 6 luni.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-11-2023 11:39 AM
Am pus codul de abonat de pe factura YOXO. Nu înțeleg ce trebuie să mai fac? Să dau cu aghiazma? Și nu am văzut scris pe nicăieri că, dacă sunt pe YOXO(Orange), nu am voie să mă "portez" la Orange...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-11-2023 11:40 AM
Koji, apel la 0219890 si se rezolva problema.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-11-2023 11:43 AM
Cu mentiunea ca numarul de mai sus e pentru Orange Romania Communications (adica fostul Telekom Fix). Daca se doreste trecerea la Orange Romania SA, recomand mai degraba folosirea mijloacelor de contact de aici.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-11-2023 12:03 PM
Radu, care e diferenta intre OROC si OR SA? Nu e aceeasi marie cu alta palarie?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
13-11-2023 12:11 PM - editat 13-11-2023 12:26 PM
Nu. Chiar deloc. OROC (Orange Romania Communications) reprezinta fosta divizie de servicii fixe (aparent, daca erau pachet, au venit cu tot cu cele mobile) de la Telekom. Asa numitul Telekom Fix.
Deci, ca sa mentin comparatia facuta de tine, este o ALTA Marie…cu aceeasi palarie (Orange in cazul asta). 🙂 Amandoua apartin grupului Orange, dar OROC este (inca) Telekom cu sigla Orange.
Initial, Orange Romania Communications a fost Telekom Romania Communications. Daca stii amanuntul asta, nu ai cum sa le confunzi.
Cele doua sunt in curs de fuziune. Dar nu sunt deloc acelasi lucru. Cel putin nu inca.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
13-11-2023 11:45 AM - editat 13-11-2023 11:46 AM
:)) Poate o “sfintire” ar putea sa ajute in cazul asta.
Glumesc, binenteles.
Dar ideea e asa:
1. Yoxo = Orange (ca si retea), deci nu se pune problema de portare, ci eventual de o migrare de la un serviciu la altul.
2. codul de abonat banuiesc ca trebuie sa fie al unui abonat Orange (nu Yoxo) exitent. Adica cineva cu un abonament clasic Orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-11-2023 11:49 AM
Salutare, @koji !
Codul de abonat trebuie să aparțină unor servicii Orange (abonamente de voce internet și TV etc.), nu și pachetelor YOXO. Ca orice ofertă, aceasta are câteva condiții, poți să soliciți migrarea cartelei PrePay la abonament în orice magazin Orange, însă conform ofertelor existente în magazine.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
13-11-2023 12:02 PM - editat 13-11-2023 12:04 PM
georgiana, de ce va fofilati? fix din aceeasi cauza am avut si eu probleme:
persoanele cu care am vorbit nu mi-au spus concret ca daca ma mut pe cartela nu pot sa iau abonamentul pe care il doresc. Fiti fratilor cinstiti!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-11-2023 12:06 PM
Salut, @CEN ! Îmi pare rău dacă au existat neînțelegeri referitoare la ofertă. Încerc doar să aduc lămuriri cu privire la această situație. Cum am precizat și mai sus, se poate activa oferta cu trecere de la YOXO, la prepay și ulterior la abonament Orange, însă doar în anumite condiții.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
13-11-2023 01:32 PM - editat 13-11-2023 01:32 PM
Sunt in aceeasi situatie: am avut un abonament Yoxo si am vrut sa il trec pe promotia de abonament Smart Plus 15 (5EUR) si pentru ca nu se putea de pe Yoxo, am trecut intai pe cartela (ieri), dar nici acum nu pot trece pe abonament, cu mesajul: In acest moment numarul selectat nu este eligibil acest tip de tranzactie. Pentru a finaliza sau continua comanda este necesar sa elimini pachetul actual din cos.
Diferenta e ca sunt client Orange de vreo 10 ani cu 2 abonament active si tot nu ma lasa!
Ce se poate face?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-11-2023 02:49 PM
apel la 0219890 si se rezolva
sau abonament la Telekom https://mobile.telekom.ro/blackfriday/ sau vodafone (vezi ca e un screenshot mai sus)
