anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare Digi > Yoxo esuata de 2 ori, customer service FOARTE LENT

Cristi25
Începător
Prima cerere de portare a fost respinsa ca nu era abonamentul pe numele meu.
Am reziliat contractul. Acum cartela e prepay.
Am facut alta cerere, a ajuns noua cartela dupa 2 zile. A FOST RESPINSA SI CEREREA ASTA DE PORTARE
DE CE?!
Stau de 2 saptamani ca sa portez un numar si umblu cu 2 telefoane.
La mesajele din aplicatie raspund in 72 de ore. Daca vreau sa sun direct la ei trebuie optiune PREMIUM pe care o poti activa doar la 2 SAPTAMANI dupa ce a fost activata noua cartela YOXO.
E BATAIE DE JOC!
2 Răspunsuri 2

DanielaH
Moderator
Salut, Cristi25, și bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația semnalată de tine. Putem verifica cu colegii noștri ce anume s-a întâmplat, dar pentru acest lucru avem nevoie de mai multe informații ce includ date personale și nu pot fi făcute publice în Comunitate. Ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

cristi712
Junior

Poti suna de pe orice alt numar la 0374300300. Totusi, nu te astepta sa raspunda cineva!