la 20-04-2023 08:20 PM
Bună ziua,
Doresc portarea numărului Yoxo în altă rețea la abonament. Ce date trebuie să furnizez operatorului pentru reușita portării?
Yoxo este considerat ca fiind abonament sau cartelă?
Dacă este abonament, este corect să furnizez noului operator codul de client înscris pe factura Yoxo?
Vă mulțumesc!
la 21-04-2023 11:57 PM
Am primit răspuns de la Yoxo referitor la întrebarea mea:
La portare este necesar să oferi următoarele informații:
- tip serviciu: abonament
- codul de abonat/client (îl gasești și pe factura din aplicația Yoxo - cod abonat/client format din 10 cifre)
- numele complet
- numarul de telefon prezent
- o copie după factura numărului (o poți descărca din aplicația Yoxo -> secțiunea facturi)
- poza cu buletinul etc.
Informațiile din partea Yoxo sunt doar cele menționate.
20-04-2023 08:46 PM - editat 20-04-2023 08:56 PM
Buna Lidia,
Mergi direct la operatorul la care vrei sa portezi, completezi o cerere de portare (de obicei nu se cer detalii de genul celor mentionate de tine mai sus), si astepti finalizarea ei.
Yoxo, din cate stiu, se considera abonament. Dar din nou, nu are importanta, pentru ca ceea ce portezi este numarul de telefon, nu abonamentul.
Singura conditie este ca noul operator sa suporte serviciile pe care le vrei. Nu este obligatoriu sa fie de la abonament la abonament, sau de la prepay la prepay. Se poate orice combinatie, atata timp cat noul operator suporta acele servicii. De exemplu, nu poti sa treci de la abonament la prepay, daca noul operatorul nu ofera servicii prepay. In rest, se poate aproape orice.
Ca documente, in general, ai nevoie doar de CI in original si SIM-ul vechi, pentru seria de pe el. Atat.
Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit! 🙂
20-04-2023 09:44 PM - editat 20-04-2023 09:45 PM
Bună! Din câte cunosc, dacă e cartelă ai nevoie de număr și seria SIM, dacă e abonament e necesar codul de abonat și numărul. Întrebam că nu aș vrea să eșueze portarea din cauza datelor furnizate.
la 20-04-2023 09:32 PM
@LidiaCroitoru: Bun venit în Comunitate. Poți oricând să mergi să te portezi, doar cu CI-ul la tine și posibil să ți se ceară SIM-ul. De ce? Pentru că, fiind vorba de YOXO, deși este abonament, ar fi mai ușor să-l treci pe prepay și nu mai ai griji ulterior la portare. Simplu. Procesul de portare poate lua de la 5-25 de zile, deci răbdare, iar singurul contact necesar, obligatoriu fizic într-un magazin, va fi la furnizorul acceptor.
Te așteptăm aici pe acest topic să ne relatezi cum ai procedat și dacă ai reușit să te portezi.
la 20-04-2023 09:49 PM
Bună Flo! Mulțumesc pentru răspuns! Deci mă sfătuiești să închid abonamentul Yoxo cu trecere la PrePay, iar mai apoi să portez numărul? Problema e că dacă vin prin portare de la cartelă, nu știu dacă mai este valabilă oferta propusă. Voi întreba dimineață noul operator...
20-04-2023 10:33 PM - editat 20-04-2023 10:34 PM
Buna Lidia.
Sincer, nu sunt familiar cu portarea de la abonament. Si cu atat mai putin cu cea de la Yoxo (asta in caz ca sunt diferite). Dar nu am citit nicaieri sa fie nevoie de codul de abonat. Binenteles, se poate sa gresesc.
Ideea e ca cererea se face catre operatorul receptor. Tot la el se face si acea cerere de portare si tot ei decid de ce fel de informatii au nevoie. Deci, recomandarea mea ar fi sa le adresezi o intrebare. Daca e nevoie de altceva decat CI si SIM, faci rost, daca nu, nu.
Alternativ, dupa cum zicea si FLo, poti binenteles sa treci numarul intai pe Prepay, dupa care portare unde ai nevoie. 🙂
Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit si cum.
la 20-04-2023 11:21 PM
@LidiaCroitoru: Oferta ar trebui (mai mult ca sigur) să fie valabilă pentru număr portat, indiferent de forma anterioară a numărului la furnizorul donor. Cât privește ideea prepay-ului, deși te va costa o extraopțiune de 5€ pentru 30 de zile, cel puțin nu ai teama piedicilor puse de abonament, cu atât mai mult că e unul digital. Și DA, fiind liberă de contract, posesorul SIM-ului este "titularul" abonamentului nou. Simplu.😁
la 21-04-2023 11:57 PM
Am primit răspuns de la Yoxo referitor la întrebarea mea:
La portare este necesar să oferi următoarele informații:
- tip serviciu: abonament
- codul de abonat/client (îl gasești și pe factura din aplicația Yoxo - cod abonat/client format din 10 cifre)
- numele complet
- numarul de telefon prezent
- o copie după factura numărului (o poți descărca din aplicația Yoxo -> secțiunea facturi)
- poza cu buletinul etc.
Informațiile din partea Yoxo sunt doar cele menționate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor