anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Unde schimb cartela Yoxo defecta?

Bogdan8903
Junior
Am o cartela care s-a defectat și nu reusesc sa îmi activez alta cartela cu același numar
1 Soluţie acceptată‚

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, Bogdan. Bine ai venit în comunitate! Văd că ai încadrat topicul în subcategoria Yoxo, presupun că ai abonament Yoxo, corect? Așa cum a menționat și Miha Z pentru a schimba o cartelă SIM defectă poți merge în orice magazin Orange. Ai încercat să introduci cartela în alt telefon pentru a confirma că este defectă? Aici ai mai multe detalii: https://www.yoxo.ro/help/cum-si-unde-pot-ss-schimb-cartela-sim-defecta-pierduta/

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

Miha_Z
#StarMember
Poți încerca s-o schimbi si într-un magazin Orange.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, Bogdan. Bine ai venit în comunitate! Văd că ai încadrat topicul în subcategoria Yoxo, presupun că ai abonament Yoxo, corect? Așa cum a menționat și Miha Z pentru a schimba o cartelă SIM defectă poți merge în orice magazin Orange. Ai încercat să introduci cartela în alt telefon pentru a confirma că este defectă? Aici ai mai multe detalii: https://www.yoxo.ro/help/cum-si-unde-pot-ss-schimb-cartela-sim-defecta-pierduta/

Bogdan8903
Junior
Am fost la 2 orange shop și le da o eroare,mi-au zis sa contactez YOXO pt ca am abonament la ei și bineînțeles YOXO porcărie de companie are doar Messenger și probabil va Răspunde săptămâna viitoare

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Bogdan8903 mi-au comunicat colegii că te-au apelat și ulterior s-a rezolvat situația. Ne poți confirma, te rugăm că acum este totul în regulă?

Bogdan8903
Junior
Da, s-a rezolvat . Multumesc . Dar nu înțeleg de ce am 3G și nu 4G, la cartela care mi-am cumparat-o provizoriu aveam 4G.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Mulțumim pentru confirmare! Colegii au făcut acum o modificare, poți verifica din nou, te rog dacă acum ai 4G?

Bogdan8903
Junior
Multumesc frumos tocmai ce sa activat și 4G-ul

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Cu plăcere, îți mulțumim pentru confirmare, ne bucurăm că totul merge ok acum. Te așteptăm în continuare în comunitate.