la 05-12-2025 12:58 PM - editat ultima oară la 05-12-2025 01:10 PM de DanielaH
Mai are cineva problema cu efectuarea platii? Nu reusesc sa fac plata in aplicatie yoxo. Pe site ul lor doar daca ai nr inactiv se face. Am schimbat si cardul, nu asta e problema.
la 05-12-2025 01:11 PM
@Hanamany, bun venit în Comunitate!
Ai încercat o dezinstalare/ reinstalare a aplicației?
la 05-12-2025 03:43 PM
Am fix aceeași problema acum.
la 05-12-2025 03:50 PM
Există, într-adevăr, niște întârzieri de procesare la retragerea banilor pentru plata facturii. Situația este cunoscută și colegii nostri deja lucrează pentru a o remedia cât mai curând.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 05-12-2025 06:29 PM
Trebuie sa va rezolvati probeleme tehnice! E ridicol si ma face determina sa trec la alt furnizor! De dimineață tot incerc sa fac plata si nici nu primesc raspuns de la voi! E revoltator!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor