anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Reîncărcare din aplicatie esuata

Vi2
Începător

Bina ziua.
Am reincarcat in aplicatie cu optiunea de 5 € minute si internet si nu functioneaza, am 3 incercari esuate. Care este problema? Sper sa nu-mi debiteze cardul de 3 ori.
Multumesc.

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că situația a fost remediată.

Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

27 Răspunsuri 27

DanielaH
Moderator

Salut, @Vi2! Bun venit în Comunitate.

În acest moment reîncărcarea din My Orange nu este funcțională datorită unei avarii tehnice. Situația este cunoscută și colegii noștri lucrează la remedierea ei.

Mulțumim pentru înțelegere.

Kargevich
Junior

De ce nu pot reincarca cartela online din my orange? Sunt probleme pe aplicație?

Ba îmi arată că am 3.91 euro credit....Ba îmi arată 0 euro credit ....când verific ...și rețeaua are probleme 

Au probleme cu aplicația my orange ...răspunsul lor (nu știe cât durează) ...eu stau și aștept neputând face nimic 

Salut @Kargevich

Poți sa folosești si alte platforme sau site-uri pentru a reîncarca cartela Orange. Ai nevoie sa iți dau câteva exemple?

Buna ...Sunt sigure?

@Kargevich Din punctul meu de vedere da, dar asta rămâne la latitudinea ta. 

Dacă alegi să încarci prin intermediul unor terți, poți folosi aplicația mobilPay Wallet, care oferă preturi mai avantajoase decât alte variante. Totuși, ține cont că, în acest caz, nu vei beneficia de beneficiile/bonusurile oferite la reîncărcarea efectuată prin contul My Orange.

https://www.mobilpay.com/ 

Am pățit și eu.

Nu a funcționat.

Am dezinstalat aplicația și am reușit din pagina web sa pot incarca ...sper sa rezolve cu aplicația că mă las de rețeaua Orange 

Woodsman
Junior

Salutare! Ieri am incercat sa reincarc telefonul cu optiunea de 16 euro minute. Dupa ce am efectuat plata imi apare in aplicatie mesajul “ felicitari, ai fost reîncărcat cu opțiunea 16 euro minute, sms , roaming etc .. si ca voi primi in curand un sms de confirmare.. Nu am primit nimic nici pana acum . Am incercat sa repet inca o data incarcarea si mi a aparut un mesaj cum ca exista un istoric al incarcarii cu 16 euro in curs de procesare… Deci plata a fost efectuată si nici până acum nu s a activat opțiunea.. 
Imi poate spune cineva ce se intampla, ce pot sa fac in situatia asta? Am fost la nu stiu cate centre de orange si nu am primit nici un ajutor.. Spuneau ca nu se ocupa ei de serviciile online.. 

 

Salutare!

Din păcate, am înțeles că sunt unele probleme cu reîncărcarea din aplicație , au mai reclamat acest fapt și alți utilizatori.

Ai ceva detalii și aici .

Cred că trebuie să depui sesizare din My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, unde atașezi eroarea și dovada, pentru a primi ce ai plătit când rezolvă.

Sper să se rezolve cât mai repede!

Succes!

@Woodsman Salu. Cu mesajul de confirmare primit, nu ar trebui să existe probleme. Ești cumva în roaming? Dacă DA, de cât timp și în ce țară? Oricum, este necesar un restart la telefon pentru reconfigurarea parametrilor de rețea. Te așteptăm cu vești bune.

Deci nu sunt in roaming in alta tara … 

Am facut o sesizare si am primit ca recomandare sa sterg cardul atasat in aplicație si sa il reinstalez din nou iar apoi sa efectuez plata din nou introducând manual datele cardului. Adica sa mai fiu taxat inca o data ? Eu am platit pt o reîncărcare si mi s au retras niste bani .. Daca nu s au retras inca , probabil ca urmeaza sa se retragă.. Problema asta durează de doua zile si cine stie cat va mai dura .. Corect ar fi ca in urma dovezii de plata din aplicație sa primesc suma platita chiar din magazinele orange .

Exista un nr de telefon gratis prin care pot intra in legătură cu un operator orange ? In momentul de fata nu pot sa apelez nici un număr care necesita sa am minute sau credit…