anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Numere de telefon de suport la YOXO doar cu TAXA?!

Andrei47
Începător

Imi poate explica cineva de ce Orange are doar numere de telefon de suport cu TAXA de 0.05E/min?
E legal in primul rand?

1 Soluţie acceptată‚

Soluția ar fi ca Orange/Yoxo sa tina cont de feedbackul clienților și să renunțe la taxarea apelului către serviciul clienți.

Amuzant este faptul că, dacă aș apela dintr-o altă rețea, atunci nu voi fi taxat deoarece am minute incluse în acel abonament.

Vizualizare soluţie în postul original

34 Răspunsuri 34

Buna Ana!

Eu am testat serviciul clienți și pot spune clar că clienților ce dețin abonament li se răspunde pe chat mai rapid.

Sesizat aceași problema de pe 2 conturi diferite (prepay/abonament).

In cazul contului cu abonament răspunsul venea in maxim o ora, in schimb pe prepay răspunsul la solicitare venea după jumătate de zi.

Am făcut 3 astfel de testări.

Nu este vorba despre cei 7 ani de acasă în acest caz.

Buna Mihai!
Ce spui tu aici nu e corect. Depinde foarte mult de: 1. Momentul in care scrii(pt ca chatul nu e timp real, ele sunt preluate in ordinea in care clientii scriu). 2. Situatie. 
Daca chatul tau este la rand, iar operatorului ii intra, el nu are posibilitatea sa il schimbe cu un altul in care cl are ab. Daca tu de ex ai scris la ora 14 fix un sms de pe un cont cu ab si la 14:15 de pe un cont prepay, este posibil ca in intervalul respectiv de 15 min sa mai fi intrat inca 10 chaturi(sau chiar mai multe) si atunci diferenta de timp este intradevar mai mare. De asemenea chaturile cu cl ppy nu se difentiaza de cele cu cl care detin ab astfel incat sa intre mai repede. Nu se fac astfel de diferente. Iar daca stam sa o gandim, si clientii prepay achita pentru servicii, ca si clientii cu abonamente, deci nu vad DE CE S-AR FACE DIFERENTE. 

Nu mi lua in nume de rau raspunsul, insa vorbesc in cunostinta de cauza si stiu ca nu este posibil ceea ce zici tu. 

O zi buna!

 

Anticipam acest răspuns.🙂

Prima solicitare a fost făcută de pe prepay.

Poți vorbi în cunoștință de cauză doar daca lucrezi pentru Orange, in caz contrar îți exprimi propria opinie (la fel cum îmi exprim și eu propria opinie legata de serviciul clienti).

O zi frumoasa!

Buna observatie:
"Nu se fac astfel de diferente. Iar daca stam sa o gandim, si clientii prepay achita pentru servicii, ca si clientii cu abonamente, deci nu vad DE CE S-AR FACE DIFERENTE."
Si atunci te intreb, de ce pentru YOXO se fac diferente totusi, si ma pune Orange sa platesc 5 centi/min?
Plus ca de cate ori am apelat la chat (cel de Orange, nu YOXO), operatorii au facut o multime de confuzii. Eu am 2 coduri de client si, dupa ce m-a intrebat operatorul adresa, a trimis tehnicianul, dupa 2 zile, la cealalta adresa! Adica m-a si intrebat despre ce adresa e vorba si apoi sa-l trimita la cealalta? Si bineinteles ca nu se poate sa-l redirectioneze, pentru ca e alt "sector". Practic operatorii umani care-ti raspund pe chat sau la telefon, nu prea au nicio putere, ba uneori mai si incurca. Si atunci eu pentru ce as plati? As intelege sa dau 5 ceti/minut daca vorbesc cu un 'tehnician' si sa am prioritate in rezolvarea problemelor! Altfel care ar fi justificarea?
Iar pe chat-ul de YOXO nu am reusit sa-mi portez un numar din prima, a trebuit sa mai comand inca o cartela SIM, pe care sa o astept cateva zile! Asa de tare m-au 'ajutat'.

Andrei, 
Eu sunt constienta ca e deranjant pentru tine cand situatia nu este rezolvata asa cum ti-ai dori. Serviciul Yoxo este un serviciu 90% digital, adica poti din aplicati/chat sa sesizezi gratuit orice problema ai avea, fara sa trebuiasca sa mai apelezi si sa fi taxat. 

Iar operatorii din chat fac confuzii, ca si orice alti oameni (ca si clientii de exemplu) insa din experienta mea iti zic ca undeva la 90% dintre confuzii sunt facute din cauza felului in care clientul se exprima/scrie(nu zic ca e neaparat cazul tau). 

Si practic operatorii care iti raspund la telefon incearca sa te ajute PROCEDURAL, dar asta daca si tu esti cooperant. 

 

Pololică
#StarMember

Salutare!

Asa cum s-a raspuns, serviciul Yoxo presupune taxarea apelurilor telefonice catre Serviciul Clienti. Ai incercat prin mesagerie?

Si serviciul de mesagerie de la YOXO ma ajuta si daca am nevoie de suport pentru un un Contract Orange?

Pana acum nu am avut nevoie. Te rog incearca.

Nu, deși ambele sunt servicii Orange, ele nu sunt complementare.

Deci ne invartim in cerc. Pot sa apelez la suport, dar de fapt nu pot. Daca am probleme cu datele am pus-o, practic. Pentru ca nici nu pot sa cumpar cei 5E cu care sa platesc suportul si nici nu pot apela la suport, pentru ca trebuie sa intru intr-o conversatie cu un bot 'obosit'. Si nu-mi spuneti ca nu exista locuri unde 'datele' Orange nu functioneaza, pentru ca sunt destule locuri unde abia poti sa suni.
In plus, daca intru intr-o conversatie cu bot-ul si reusesc sa-l conving sa ma transfere la un operator 'uman', prima chestie pe care o face e sa ma trimita la un magazin Orange. Ori eu fix acolo am fost prima data, si de acolo m-au trimis sa sun ghici unde? La 300! Si asa am ajuns in situatia asta, in care trebuie sa platesc pentru suport.

Eu nu văd vina Orange în acest caz, având în vedere că ai înstrăinat un număr de abonament la care nu ai acces.

Eu am dat un exemplu. Poate am luat eu abonamentul pentru cineva care sta in alt oras. De fiecare data cand am nevoie de suport ma duc in acel oras ca sa apelez 300? Alt exemplu ar putea fi ca-mi fura cineva telefonul sau il scap intr-un canal. Cum blochez cartela? Dau 5E si apoi sun? Sunt o multime de situatii.

Poți bloca cartela din contul my Orange.

Fiind client yoxo te supui condițiilor yoxo care specifica că numărul 300 este un număr cu tarif special.

Poți trece oricând pe abonament și vei avea acces la serviciul clienți gratuit prin apel la 300.

Gabubu
Angajat Orange

Salut @Andrei47,

Nu este caz de cearta aici. Cum au mentionat si alti clienti din comunitate (inclusiv @Razvan ), YOXO este un serviciu diferit. Da, apartine tot Orange-ului, insa trebuie sa tii cont ca YOXO este un serviciu de telefonie mobila complet digital, cu alte regulamente si alte termene si conditii, fara batai de cap, insemnand ca toate dilemele pe care le ai la YOXO le rezolvi direct din aplicatie. Daca doresti sa intrii in legatura cu agentii de la servicii clienti la Orange Romania, ai modalitatile deja oferite de catre @MihaiC99@Pololică si @Vio73.

Pe langa asta, iti recomand sa consulti si site-ul mentionat aici pentru mai multe detalii!


Sper ca te-am ajutat cu aceste informatii si iti doresc o zi placuta!
Gabubu

Nu cred ca se cearta nimeni aici. Doar ca mi se pare foarte restrictiva 'solutia' de suport, si anume doar folosind date sau doar contra-cost, pe voce. Daca as avea garantat 100% ca am Date mobile in toate localitatile, unde am acces la Voce, as fi de acord cu explicatia. Dar, dupa cum am spus, sunt zone locuite in Romania (in care Orange sustine ca are acoperire de Date!), unde abia ai semnal de Voce si, in cazul asta e cam restrictiv, pentru ca ar trebui cel putin sa ma duc cu telefonul intr-o zona unde am si Date, si eventual sa stau pe strada sa ma conversez cu un bot care nu intelege mare lucru sau, in cazul in care ajung la un operator uman, sa-mi spuna ca va trimite  sesizare la 'tehnic' si apoi sa nu mai primesc niciun raspuns. Si, daca ma intorc in localitatea unde NU am date mobile, n-o sa primesc raspuns in aplicatie prea curand, nu-i asa?