la 18-02-2025 10:28 AM - editat ultima oară la 18-02-2025 01:54 PM de DanielaH
Imi poate explica cineva de ce Orange are doar numere de telefon de suport cu TAXA de 0.05E/min?
E legal in primul rand?
la 19-02-2025 06:34 PM
Soluția ar fi ca Orange/Yoxo sa tina cont de feedbackul clienților și să renunțe la taxarea apelului către serviciul clienți.
Amuzant este faptul că, dacă aș apela dintr-o altă rețea, atunci nu voi fi taxat deoarece am minute incluse în acel abonament.
la 19-02-2025 11:41 AM
Într-adevăr pot fi situații în care o persoana dorește să anunțe că sunt probleme cu rețeaua in zona.
Practic plătești furnizorul pentru al anunța că sunt probleme cu echipamentele sale.🙂
Eu am stat de vorbă cu operatorii Orange chiar și o ora, daca eram la Yoxo trebuia să plătesc 3 euro.
In mod normal ar trebuie sa existe 2 modalități de contact gratuite (problemele pot fi din cauza furnizorului și nu este normal ca eu să plătesc pentru asta).
P.S. Yoxo nu este 100% digital, poate 95%.
la 19-02-2025 04:08 PM
Dap, ai dreptate, Yoxo nu e chiar 100% digital.
In momentul de fata exista minim 2 modalitati gratuite de contact: CHAT/SECTIUNEA CONTACT DE PE SITE /APEL TELEFONIC(de pe nr de ab si ppy-2apeluri pe luna). Taxate sunt doar apelurile yoxo(pt ca este un serv 90% digital) si de la al 3-lea apel de pe un nr de ppy(pt ca sunt multi cl care suna abuziv si fara rost), Si bineinteles daca suni de pe un nr din alta retea.
Si, cum ai spus si tu mai sus un pic, avand in vedere ca suntem cl Orange(unii am semnat chiar si ctr--pt abonamente) acceptam acesti termeni si conditii. Din punctul meu de vedere ca om, cred ca daca nu imi convin acesti termeni sau serviciile unei companii decat sa stau sa ma framant, mai bine plec si caut ceva care sa se muleze mai bine pe nevoile mele.
Iar pentru cei care nu vor sa fie taxati si nu au nici app My Orange pot foarte usor accesa orange.ro/contact gratuit.
Pentru cei care nu au decat nr de Yoxo si suna pt o situatie tehnica cu net/tv sau alte ab trebuie sa tina cont ca ei intra automat pe linia de YOXO(serviciu 90% digital) si vor fi taxati. Sunt TERMENI SI CONDITII PE CARE NOI I-AM ACCEPTAT CAND AM DEVENIT CL.
19-02-2025 06:10 PM - editat 19-02-2025 06:11 PM
Cand am acceptat termeni si conditii, am acceptat si faptul ca Orange/YOXO sustine ca are acoperire de Date unde, de fapt, NU are. Ba, mai mult, in unele zone nu are nici macar acoperire de voce, decat daca te urci in podul casei. Obligatiile sunt de ambele parti, in realitate. Doar ca unii (clientii) au o putere mai mica (distribuita) fata de altii (operatorul in cazul de fata). Solutia la indemana, intr-adevar, e sa mergi la alt operator.
la 19-02-2025 06:34 PM
Soluția ar fi ca Orange/Yoxo sa tina cont de feedbackul clienților și să renunțe la taxarea apelului către serviciul clienți.
Amuzant este faptul că, dacă aș apela dintr-o altă rețea, atunci nu voi fi taxat deoarece am minute incluse în acel abonament.
19-02-2025 06:47 PM - editat 19-02-2025 06:48 PM
Sigur ca ambele parti au obligatii. E frustrant sa nu ai acces la datele mobile, insa asta este discutabil. Depinde de telefon, cat de vechi e simul etc. Insa daca sunt mai multe persoane ped zona cu aceeasi problema atunci este clar acoperirea.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor