la 18-04-2025 10:04 AM
Bună. Mă poate ajuta cineva ce ar trebui să fac pentru am vedea în contul meu tipul de abonament pe care l-am activat. Am dezinstalat aplicația și am reinstalat și intru în acest cont și îmi spune că nu am nici un număr activ pe acest cont. Mulțumesc!
18-04-2025 11:16 AM - editat 18-04-2025 11:19 AM
Salutare!
Nu poți nici să intri pe chat cu ei în legătură?
Mai este un topic asemănător aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/yoxo/rezolvat-aplicatia-yoxo-imi-spune-ca-nu-am-abonament/td-p/18371...
Poate ajută!
la 18-04-2025 11:41 AM
Simona, bun venit în Comunitate!
Ai posibilitatea să încerci într-un alt telefon?
19-04-2025 10:07 AM - editat 19-04-2025 10:08 AM
Salutare,
Ai încercat și o restartare a telefonului după reinstalare a aplicației?
Trebuie sa te autentifici prin modul în care a fost creat prima data contul.
YOXO permite autentificarea în 3 moduri:
Daca alegi o alta metodă de conectare diferită de cea inițial se creează un nou cont.
Daca nu reușești va trebui sa contactezi Yoxo prin chat din aplicație.
la 22-04-2025 10:23 AM
@simona221, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor