anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot vedea în contul meu tipul de abonament activat.

simona221
Începător

 Bună. Mă poate ajuta cineva ce ar trebui să fac pentru am vedea în contul meu tipul de abonament pe care l-am activat. Am dezinstalat aplicația și am reinstalat și intru în acest cont și îmi spune că nu am nici un număr activ pe acest cont. Mulțumesc!

IMG_4437.png

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Nu poți nici să intri pe chat cu ei în legătură?

Mai este un topic asemănător aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/yoxo/rezolvat-aplicatia-yoxo-imi-spune-ca-nu-am-abonament/td-p/18371...

Poate ajută! 

DanielaH
Moderator

Simona, bun venit în Comunitate!

Ai posibilitatea să încerci într-un alt telefon?

MihaiC99
Maestru certificat

Salutare,

Ai încercat și o restartare a telefonului după reinstalare a aplicației?

Trebuie sa te autentifici prin modul în care a fost creat prima data contul.

YOXO permite autentificarea în 3 moduri:

  • cu un cont Google (dacă ai Gmail)
  • cu un cont Facebook
  • cu o adresă de e-mail (prin cod de confirmare trimis pe e-mail)

Daca alegi o alta metodă de conectare diferită de cea inițial se creează un nou cont.

Daca nu reușești va trebui sa contactezi Yoxo prin chat din aplicație.

https://www.yoxo.ro/contact/ 

 

DanielaH
Moderator

@simona221, s-a rezolvat situația?