la 16-04-2025 09:27 AM
Salut ! De curând am trecut si numarul mamei mele pe abonamentul yoxo pe care il administrez din același cont cu care administrez abonamentul meu. Problema este ca de cate ori ne sunam unul pe celalalt cand unul din noi raspunde la apel se inchide automat. Cu alte numere de telefon nu se întâmpla asta pentru niciunul dintre noi.
la 16-04-2025 10:02 AM
Salut,
Poți încerca să ștergi cache-ul aplicației de telefon pe ambele telefoane.
De asemenea, testează fără VoLTE activat.
Dacă tot nu merge, cel mai bine ar fi să ceri ajutor prin chatul din aplicația YOXO – poate fi o problemă tehnică legată de rețea.
la 16-04-2025 10:43 AM
Salutare!
La primul ochi, as vedea urmatoarele probleme:
la 17-04-2025 10:39 AM
@Andrei-Teodor, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor