anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot apela un alt nr yoxo administrat de mine

Andrei-Teodor
Începător

Salut ! De curând am trecut si numarul mamei mele pe abonamentul yoxo pe care il administrez din același cont cu care administrez abonamentul meu. Problema este ca de cate ori ne sunam unul pe celalalt cand unul din noi raspunde la apel se inchide automat. Cu alte numere de telefon nu se întâmpla asta pentru niciunul dintre noi.

3 Răspunsuri 3

MihaiC99
Maestru certificat

Salut,

Poți încerca să ștergi cache-ul aplicației de telefon pe ambele telefoane.
De asemenea, testează fără VoLTE activat.

Dacă tot nu merge, cel mai bine ar fi să ceri ajutor prin chatul din aplicația YOXO – poate fi o problemă tehnică legată de rețea.

Pololică
#StarMember

Salutare!

La primul ochi, as vedea urmatoarele probleme:

  • numere formate gresit (desi, daca telefoanele [fizice] nu au fost schimbate sau nu au fost interventii asupra numerelor, nu cred ca ar fi problema de aici)
  • VoLTE si VoWiFi dezactivate (ori la mama ta, ori la amandoi) in zone unde semnalul nu este cel mai fericit sau la limita de semnal intre antene.
  • setarile de retea din telefonul mamei nu sunt corecte si o resetare a setarilor de retea (doar de reta, nu a setarilor sau a telefonului) ar trebui sa rezolve (VoLTE se activeaza automat, iar VoWiFi manual din aparatul telefonic)

DanielaH
Moderator

@Andrei-Teodor, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?