anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Aplicatia YOXO imi spune ca nu am abonament

Mr_Marian93
Începător

Deși am abonament YOXO cu eSIM, când intru în aplicație îmi spune ca nu am abonament.

Mai are cineva aceasta problema ? Tin sa menționez ca pot suna, da sms etc. Am încercat să iau legătura cu suport tehnic dar încă nimic.

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Marian, ai încercat să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația? S-a rezolvat situația?

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

FLo1
#StarMember

Salut @Mr_Marian93. Este posibil o eroare pe cont, dar care se va remedia printr-o discuție cu cei de suport tehnic. Revino mâine pentru a contacta suportul tehnic al Yoxo prin aplicație și se va rezolva problema  semnalată aici. Te așteptăm cu vești bune.

MihaiC99
Specialist

Salut,

Recent au apărut foarte des astfel de cazuri și exista un topic deschis în comunitate.

https://comunitate.orange.ro/t5/yoxo/asociere-nr-tel-la-cont-existent-yoxo/td-p/182745 

Poți încerca o dezinstalare/reinstalare a aplicației urmată de o restartare a telefonului.

Mâine cu siguranță vor răspunde cei de la serviciul clienți.

DanielaH
Moderator

Marian, ai încercat să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația? S-a rezolvat situația?

Mr_Marian93
Începător

Mulțumesc pentru sfaturi. 
Am dezinstalat și reinstalat aplicația.

Mulțumim pentru confirmare! Mă bucur că s-a rezolvat.

Te mai așteptăm în Comunitate.

Marius--St
Junior

Aplicația YOXO nu funcționează în momentul de față? Îmi apare mesajul: ”Nu ai niciun număr YOXO activ pe acest cont.”. Cum este posibil așa ceva?

Și aparent nu pot primi mesaje SMS de la bancă (de pe număr de telefon scurt).

Salut,

Sa mai raportat aceasta problema în comunitate, iar unii utilizatori au rezolvat problema prin reinstalare a aplicației.

Marius--St
Junior

Da, a funcționat prin reinstalare. Mulțumesc.

Marius--St
Junior

Dar în continuare nu primesc SMS de la numere de telefon scurte (de la bancă) și nu pot autoriza plăți ...
Am activată opțiunea de credit pentru numere speciale.

Ar trebui să-i contactezi prin chatul din aplicație daca problema se manifesta de mai mult timp.