la 06-04-2025 07:14 PM - editat ultima oară la 08-04-2025 08:28 AM de DanielaH
Deși am abonament YOXO cu eSIM, când intru în aplicație îmi spune ca nu am abonament.
Mai are cineva aceasta problema ? Tin sa menționez ca pot suna, da sms etc. Am încercat să iau legătura cu suport tehnic dar încă nimic.
la 07-04-2025 08:54 AM
Marian, ai încercat să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația? S-a rezolvat situația?
la 06-04-2025 07:33 PM
Salut @Mr_Marian93. Este posibil o eroare pe cont, dar care se va remedia printr-o discuție cu cei de suport tehnic. Revino mâine pentru a contacta suportul tehnic al Yoxo prin aplicație și se va rezolva problema semnalată aici. Te așteptăm cu vești bune.
la 06-04-2025 08:18 PM
Salut,
Recent au apărut foarte des astfel de cazuri și exista un topic deschis în comunitate.
https://comunitate.orange.ro/t5/yoxo/asociere-nr-tel-la-cont-existent-yoxo/td-p/182745
Poți încerca o dezinstalare/reinstalare a aplicației urmată de o restartare a telefonului.
Mâine cu siguranță vor răspunde cei de la serviciul clienți.
la 07-04-2025 08:54 AM
Marian, ai încercat să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația? S-a rezolvat situația?
la 07-04-2025 06:00 PM
Mulțumesc pentru sfaturi.
Am dezinstalat și reinstalat aplicația.
la 08-04-2025 08:27 AM
Mulțumim pentru confirmare! Mă bucur că s-a rezolvat.
Te mai așteptăm în Comunitate.
la 08-04-2025 12:02 PM
Aplicația YOXO nu funcționează în momentul de față? Îmi apare mesajul: ”Nu ai niciun număr YOXO activ pe acest cont.”. Cum este posibil așa ceva?
Și aparent nu pot primi mesaje SMS de la bancă (de pe număr de telefon scurt).
la 08-04-2025 12:06 PM
Salut,
Sa mai raportat aceasta problema în comunitate, iar unii utilizatori au rezolvat problema prin reinstalare a aplicației.
la 08-04-2025 12:18 PM
Da, a funcționat prin reinstalare. Mulțumesc.
la 08-04-2025 12:21 PM
Dar în continuare nu primesc SMS de la numere de telefon scurte (de la bancă) și nu pot autoriza plăți ...
Am activată opțiunea de credit pentru numere speciale.
la 08-04-2025 01:00 PM
Ar trebui să-i contactezi prin chatul din aplicație daca problema se manifesta de mai mult timp.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor