la 03-07-2025 08:29 AM
Nu pot sa folosesc telefonul decât pe wi-fi, nu merg datele mobile
03-07-2025 08:45 AM - editat 03-07-2025 09:25 AM
Salutare!
Ce abonament ai ? Ai verificat datele mobile disponibile ? Daca conform abonamentului mai ai resurse disponibile poți încerca mutarea sim-ului într-un alt telefon sau o resetarea a setarilor de rețea. Asigurate că datele mobile sunt active.
Daca nu reușești contactează serviciul clienți Yoxo prin metodele uzuale. Recomandat prin chatul din aplicația Yoxo.
la 03-07-2025 09:07 AM
Salutare!
Un restart ai dat?
Verifică și dacă alții au aceleași probleme in zona ta, poate sunt ceva lucrări, pentru că se lucrează în multe zone din țară.
Dacă ai o opțiune valabilă, yoxo sau abonament în regulă și telefonul nu are probleme, rețeaua din zona ta este în regulă și tot nu funcționează, ia legătura cu ei din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer și acolo ceri o resetare a contului.
Baftă!
la 03-07-2025 09:08 AM
Salut @Stely10,
Va trebui sa iei legătura cu Orange pentru a semnala aceasta problema.
Regăsești aici modalitățile de contact: https://www.orange.ro/contact/
la 03-07-2025 09:57 AM
@Stely10, bun venit în Comunitate!
Oferă-ne, te rog, mai multe detalii. Este o situație recentă sau ea persistă de mai mult timp? În ce zonă te afli? Ai încercat SIM-ul și într-un alt telefon?
la 03-07-2025 05:48 PM - editat ultima oară la 04-07-2025 08:18 AM de DanielaH
Nu am internet pe telefon (date mobile), ma ajuta cineva sau reziliez contractul???
03-07-2025 06:15 PM - editat 03-07-2025 06:16 PM
@Stely10: Bun găsit în Comunitate. Pentru identificarea problemei / găsirea unei soluții este nevoie de câteva detalii: ești în roaming sau în țară? De cât timp se întâmplă și în ce zonă (localitate)? Ai încercat un restart sau o reconectare (selectare mod avion on/off)? Alte servicii voce sunt funcționale? Ai încercat eventual să pui SIMul într-un alt telefon?
Dacă îți dorești rezilierea decizia îți aparține, dar nu este întotdeauna o soluție, mai ales dacă ai nevoie de acest abonament.
la 03-07-2025 07:19 PM
Salutare!
Ai mai deschis un topic pe același subiect. Din păcate nu ai oferit detalii suplimentare și nici nu ai răspuns la mesajele primite.
la 07-07-2025 09:50 AM
@Stely10, s-a rezolvat situația cu datele mobile? Te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor