anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nou de la Yoxo! Configurează-ți serviciile de rețea direct din app!

DanielaH
Moderator

Salut!

Începând cu ultimul update al aplicației, clienții Yoxo vor putea să-și configureze aici serviciile de rețea. Simplu și eficient!

Apel în așteptare – poți fi sunat chiar dacă ești deja într-o convorbire telefonică

Conferință – comunici simultan cu până la 5 prieteni

Redirecționare apeluri - poți seta un alt număr de telefon la care să primești toate apelurile

Afișare cod PUK – dacă ai introdus greșit codul PIN de 3 ori, poți afla imediat codul PUK direct din aplicație

 

DanielaH_0-1688646341153.jpeg

Noua aplicație este live atât pe iOS cât și pentru Android.

 

Există 2 variante de a accesa meniul de “Setări rețea”:

  1. din secțiunea Mai multe > “Abonamentele tale” sau click pe număr > “Detalii” > “Setări rețea”
  2. din Homepage (“Acasă”) click pe iconița de lânga nume > “Detalii” > “Setări rețea”

Fiecare serviciu are aceeasi structură:

  • numele serviciului
  • statusul serviciului
  • buton care duce in zona cu detalii și posibilitate de modificare status
6 Răspunsuri 6

Pololica
#StarMember

Sa nu uitam si de versiunea 8.1.4 din AppGallery actualizata tot astazi (stiu, tot cu Android lucreaza, dar sa nu existe vorbe😋).

Mulțumim pentru completare!

Vorbe? Doar de bine 😎.

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Deja aveți feedback pozitiv pe Softpedia! Deci e clar că s-a schimbat în bine treaba!

Felicitări, Orange!

vladut12am
Cunoscător certificat

Mai sunt câteva lipsuri, cum ar fi:

  • activarea serviciului Mesageria Vocală din “Setări rețea”;
  • posibilitatea de a genera cod QR pentru un nou profil eSIM direct din aplicație fără să mai faci un drum până la un magazin Orange Shop pentru a face acest lucru.

În rest, este totul în regulă.

Felicitări!🙂

Costin80
Junior

Dar pentru cei cu abonament YOXO de ce se taxează apelurile la nr. 300? Încerc sa iau legătura cu cineva de o săptămână pentru resetarea creării unui cont pe Orange Money, deoarece are o eroare pe care nu o inteleg:" datele din înregistrarea video nu sunt compatibile creării unui cont Orange money"... De câte ori încerc sa îmi creez cont, îmi apare aceasta eroare și nimeni nu a știut sa ma ajute cu aceasta problema... 

Fiecare serviciu Orange are propriile conditii de utilizare:

  • la abonament nelimitat (sau in limita bunului simt)
  • la cartela parca sunt 2 apeluri gratuite pe luna
  • la Yoxo direct contra cost (teoretic, fiind un produs doar digital ["la distanta"], nu prea are cine sa te ajute cu suportul in afara platformei.

Totusi, la numarul lung (0374.300.300) nu te ajuta?