Nou de la Yoxo! Configurează-ți serviciile de rețea direct din app!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-07-2023 03:26 PM
Salut!
Începând cu ultimul update al aplicației, clienții Yoxo vor putea să-și configureze aici serviciile de rețea. Simplu și eficient!
Apel în așteptare – poți fi sunat chiar dacă ești deja într-o convorbire telefonică
Conferință – comunici simultan cu până la 5 prieteni
Redirecționare apeluri - poți seta un alt număr de telefon la care să primești toate apelurile
Afișare cod PUK – dacă ai introdus greșit codul PIN de 3 ori, poți afla imediat codul PUK direct din aplicație
Noua aplicație este live atât pe iOS cât și pentru Android.
Există 2 variante de a accesa meniul de “Setări rețea”:
- din secțiunea Mai multe > “Abonamentele tale” sau click pe număr > “Detalii” > “Setări rețea”
- din Homepage (“Acasă”) click pe iconița de lânga nume > “Detalii” > “Setări rețea”
Fiecare serviciu are aceeasi structură:
- numele serviciului
- statusul serviciului
- buton care duce in zona cu detalii și posibilitate de modificare status
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-07-2023 04:16 PM
Sa nu uitam si de versiunea 8.1.4 din AppGallery actualizata tot astazi (stiu, tot cu Android lucreaza, dar sa nu existe vorbe😋).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-07-2023 04:19 PM
Mulțumim pentru completare!
Vorbe? Doar de bine 😎.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-07-2023 04:27 PM
Deja aveți feedback pozitiv pe Softpedia! Deci e clar că s-a schimbat în bine treaba!
Felicitări, Orange!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
06-07-2023 05:21 PM - editat 06-07-2023 05:38 PM
Mai sunt câteva lipsuri, cum ar fi:
- activarea serviciului Mesageria Vocală din “Setări rețea”;
- posibilitatea de a genera cod QR pentru un nou profil eSIM direct din aplicație fără să mai faci un drum până la un magazin Orange Shop pentru a face acest lucru.
În rest, este totul în regulă.
Felicitări!🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-07-2023 08:03 AM
Dar pentru cei cu abonament YOXO de ce se taxează apelurile la nr. 300? Încerc sa iau legătura cu cineva de o săptămână pentru resetarea creării unui cont pe Orange Money, deoarece are o eroare pe care nu o inteleg:" datele din înregistrarea video nu sunt compatibile creării unui cont Orange money"... De câte ori încerc sa îmi creez cont, îmi apare aceasta eroare și nimeni nu a știut sa ma ajute cu aceasta problema...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-07-2023 12:00 PM
Fiecare serviciu Orange are propriile conditii de utilizare:
- la abonament nelimitat (sau in limita bunului simt)
- la cartela parca sunt 2 apeluri gratuite pe luna
- la Yoxo direct contra cost (teoretic, fiind un produs doar digital ["la distanta"], nu prea are cine sa te ajute cu suportul in afara platformei.
Totusi, la numarul lung (0374.300.300) nu te ajuta?
