anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Modificare adresa de e-mail in YOXO

costirobert
Începător
Salut! Mi-am facut abonament YOXO, portare din Vodafone. Din greseala am anulat abonamentul. A trebuit sa-mi fac alta adresa de mail si sa reiau tot procesul de portare si acum astept curierul. Intrebarea este daca imi pot modifica adresa de mail din YOXO si cum?
1 Soluţie acceptată‚

Salut! Pentru a schimba adresa de e-mail Yoxo, trebuie sa urmezi pasii: - Acceseaza pagina https://sso.orange.ro/wp/oro?jspname=login.jsp&action=LOGINPAGE_SSO&full_page=true - Logheaza-te cu datele contului tau; - Intra la "Setari cont"; - Da-i click pe tab-ul "Date personale"; - Acceseaza sectiunea "Date de contact si newsletter"; - Modifica adresa; - Dupa ce completezi noua adresa, vei primi un link de validare; - Confirma adresa.

Vizualizare soluţie în postul original

13 Răspunsuri 13

FLo1
#StarMember
@costirobert: Bun venit în Comunitate. Yoxo nu s-a gândit că este necesară schimbarea adresei de email, legând oarecum emailul de identitatea contului, adică unic. Doar parola îți este permis să o modifici. Altă adresă de email înseamnă alt cont. Încearcă să întrebi pe chat cu ei, poate modifică ei direct.

Salut! Pentru a schimba adresa de e-mail Yoxo, trebuie sa urmezi pasii: - Acceseaza pagina https://sso.orange.ro/wp/oro?jspname=login.jsp&action=LOGINPAGE_SSO&full_page=true - Logheaza-te cu datele contului tau; - Intra la "Setari cont"; - Da-i click pe tab-ul "Date personale"; - Acceseaza sectiunea "Date de contact si newsletter"; - Modifica adresa; - Dupa ce completezi noua adresa, vei primi un link de validare; - Confirma adresa.

FLo1
#StarMember
@Orange Assistant: Vreo idee pentru care cu adresa de email si parola de cont Yoxo nu ma pot conecta la pagina din link-ul prezentat? O fi din cauză că acel link este pentru contul MyOrange în loc de Yoxo? Pentru că doar acele date de conectare sunt "valide".... în cazul verificării de către mine. Totuși intenția este aprecibilă. Mulțumesc.

DanielaH
Moderator
@FLo_1, ai încercat să resetezi parola? Poți atașța o captură de ecran să vedem ce se întâmplă la conectare? Mulțumim.

FLo1
#StarMember
@Daniela: Un screen-shot nu ajută. Motivul: Răspunsul returnat de pagina de logare este standard: ”Adresa de email nu corespunde unui cont Orange”. Ok, am înțeles. O fi din cauză că a fost un număr Yoxo asociat unui cont de email, dar am renunțat la acel număr, aplicația rămânând activă și cu aplicația Yoxo ”logată”. Problema (dilema) în acest caz este: de ce pe aplicație ești conectat dacă nu mai există contul? Mențiune: Este o problemă pe care ”developerii” Yoxo ar trebui să o analizeze și să o rezolve: un cont de Orange inexistent nu poate să rămână conectat (chiar dacă adresa de email este validă), chiar și după o multitudine de update-uri ale aplicației.

DanielaH
Moderator
@FLo_1, îmi cer scuze ca insist, dar nu înțeleg exact ce vrei să faci și în ce cont/ aplicație vrei să te loghezi - în My Orange sau în Yoxo? Era unul din motivele pentru care te rugasem să atașezi un screenshoot. Ai deja un cont sau vrei să faci unul nou? Dacă ai avut un abonament Yoxo pe care l-ai închis, nu te mai poți autentifica cu aceeași adresă pe un cont nou. Îmi dai, te rog, mai multe detalii?

FLo1
#StarMember
@Daniela: Întrucât atașamentele pentru relevanță conțin date personale, au fost trimise privat. Revenind la ideea discutată în topic, am vrut să testez funcționalitatea link-ului transmis. Însă la un număr yoxo închis, deși aplicația Yoxo este cu cont de email nedeconectat și cu update-uri la zi, se pare că și contul Yoxo creat pentru acel număr este de fapt.... inexistent, însă aplicația Yoxo ”zice” altceva. Prin "cont" nu mă refer la număr ci la contul accesat cu adresa de email. Aceasta era ideea. Ca observație era faptul că datele unui cont de My Orange sunt valide și acceptate în acel link de schimbare parolă. That's all. 🙂

Raulytos99
Începător
Nu reușesc nici eu sa schimb adresa de mail pentru conectare, am urmat pașii și nu găsesc date personale și sa modific, ma poate ajuta cineva ?

DanielaH
Moderator
Salut, Raulytos99! Poți atașa, te rog, o captură de ecran din "Setări cont" ca să vedem exact despre ce este vorba?

Luciancb
Începător
Modalitatea de modificare a adresei de mail descrisa mai sus nu functioneaza pentru Yoxo. Oare exista o alta modalitate ?

DanielaH
Moderator
@Luciancb, ce anume nu funcționează? Ai urmat pașii descriși mai sus? Ne dai mai multe detalii, te rog? Poți atașa și o captură de ecran ca să ne dăm seama în ce pas apare eroarea.

Luciancb
Începător
Cu scuzele de rigoare , ai avut dreptate , a functionat 🙂

DanielaH
Moderator
@Luciancb, nu-i problemă :). Ne bucurăm că s-a rezolvat. Te mai așteptăm.