la 27-06-2024 06:47 PM
Salut! Pe 1 iunie (a.c.) mi-am depus cererea de inchidere a abonamentului de voce (pastrand numarul de telefon). Am fost contactat ulterior de catre un consultant Orange si mi-a comunicat noi oferte, dar am refuzat pentru nu mai vreau sa am nicio obligatie contractuala; la cate resurse consum nu se merita sa dau 20 euro pe luna; nici macar 10 euro.
Mi s-a mai zis ca prin renuntarea la abonament imi voi pierde vechimea ca client (cca 11 ani).
I-am spus operatorului ca voi merge pe serviciul Yoxo, ca mi se pare mai rentabil.
In cele din urma a ramas ca pe data de 6 iulie abonamentul sa inceteze. Consultantul mi-a comunicat ca pot face migrarea la Yoxo chiar si in ziua in care am vorbit cu el dar nu am facut pentru ca mai am actualul abonament; daca am resurse de ce sa renunt la el! Am decis ca pe data de 3-4 iulie sa fac migrarea dar intrebarea mea este: Daca migrez direct la Yoxo fara ca numarul sa treaca la PrePay imi pastrez in continuare acea vechime de 11 ani si ceva ca client? (Nu mai retin daca operatorul mi-a spus sau nu lucrul asta.)
27-06-2024 06:53 PM - editat 27-06-2024 07:20 PM
Salut,
Din păcate odată trecut pe yoxo vei pierde toate beneficiile abonamentului Orange ( vechime, puncte thank You).
https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-trec-un-numar-orange-pe-yoxo/
Programul Orange Thank You nu este disponibil pentru abonamentul YOXO. Dacă ai un singur număr de telefon pe cont, la trecerea pe YOXO, punctele Thank You acumulate se vor pierde; le poți folosi înainte de a-ți activa abonamentul. Dacă ai mai multe numere de telefon cu abonament pe cont, punctele Orange Thank You vor rămâne în contul Orange, atât timp cât vei avea cel puțin un abonament activ pe contul Orange.
27-06-2024 06:53 PM - editat 27-06-2024 07:20 PM
Salut,
Din păcate odată trecut pe yoxo vei pierde toate beneficiile abonamentului Orange ( vechime, puncte thank You).
https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-trec-un-numar-orange-pe-yoxo/
Programul Orange Thank You nu este disponibil pentru abonamentul YOXO. Dacă ai un singur număr de telefon pe cont, la trecerea pe YOXO, punctele Thank You acumulate se vor pierde; le poți folosi înainte de a-ți activa abonamentul. Dacă ai mai multe numere de telefon cu abonament pe cont, punctele Orange Thank You vor rămâne în contul Orange, atât timp cât vei avea cel puțin un abonament activ pe contul Orange.
la 27-06-2024 07:34 PM
Multumesc pentru informatii.
la 27-06-2024 07:38 PM
Cu plăcere!
Sper că vei găsi la yoxo abonamentul potrivit nevoilor tale.
la 27-06-2024 07:42 PM
Vechimea în Orange se va cunoaște de către Orange pentru acel număr, însă vizibilă (afișată) și recunoscută va fi vechimea în Yoxo (noul abonament ales), situația ca abonat (standard) încheindu-se odată cu rezilierea abonamentului. Similar era cu vechimea și dacă alegeai Prepay.
la 27-06-2024 08:26 PM
Salutare!
Da, din păcate vei pierde anumite beneficii, dar vei avea altele mai importante, deci totul va fi bine.
Ai un topic mai vechi ce confirmă cele spuse aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/yoxo/se-pierde-vechimea-abonamentului-la-trecerea-la-yoxo/td-p/77035
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor