anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Actualizare card Yoxo

Dorin2000
Junior

Doresc să actualizez cardul in aplicația Yoxo dar apare "it was not possible to start the PHP session". Am dat clear cache, restart la telefon și tot nu merge. Ce soluții sunt?

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Vezi dacă te ajută informațiile de aici:

https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-imi-sterg-cardul-din-aplicatia-orange-yoxo/

Sau de aici:

 

https://comunitate.orange.ro/t5/yoxo/yoxo-optiunea-schimba-card-nu-functioneaza/m-p/14278

Sper să te ajute!

Dacă nu, revino.

Baftă! 

arsradu
#StarMember

Salut,

Pare o problema temporara, de server.

In prima instanta, iti recomand sa incerci din nou cu alta ocazie.

Eventual, in caz ca ai posibilitatea asta, si nu s-a rezolvat deja, incearca aplicatia pe un alt telefon. Poate chiar un telefon cu un sistem de operare diferit de primul, doar in caz ca ar putea fi o problema specifica unei anumite versiuni.

Te asteptam cu rezultate, cand ai ocazia sa incerci. 🙂

Client Orange

Dimineață a mers fara probleme. Cred că seara au scos serverul din priza. 😉

Aia e. 🙂 Dupa cum banuiam, au fost probleme temporare.

Deci, confirmi ca acum e totul ok si ai reusit sa faci ce ti-ai propus?

Client Orange

Acum e ok pe Yoxo însă aceeași eroare apare la alimentarea contului Orange Money

it was not possible to start the PHP session

Oare au o singura priza in care pun succesiv serverele OM si Yoxo? 🙂

:))))) I hope not.

Dar nu cred. E (foarte) posibil ca, orice ar fi cauzat problema din Yoxo, sa fi afectat si alte aplicatii. Acuma, e posibil sa fie nevoie de un fix pe fiecare in parte, sau...poate sa fie doar o chestie de timp pana cand modificarile de pe unul incep sa se vada si pe celelalte.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Pare o problema temporara de conexiune la server.

Întâmpină aceași problema în aplicația My Orange.

Screenshot_2024-06-01-10-18-25-039_com.orange.contultauorange-edit.jpg

DanielaH
Moderator

Dorin, s-a rezolvat situația? Este în regulă acum și cu Yoxo și cu Orange Money?