anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot să plătesc abonamentul YOXO!

Bogdan971
Începător

Am luat cartela de la YOXO am introdus-o în telefon și nu am avut bani pe card și din păcate nu mai merge să fac nimic … știe cineva ce pot să fac ?

7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator

Salut, Bogdan! Bun venit în Comunitate!

Ce se întâmplă mai exact? Este vreo eroare? Dă-ne, te rog, mai multe detalii.

Uite aici un topic despre plăți, poate te ajută - https://comunitate.orange.ro/t5/yoxo/mic-ghid-despre-pl%C4%83%C8%9Bi-pentru-clien%C8%9Bii-yoxo/td-p/...

 

Nu am avut bani pe card , cartela zice ca s-a activat am dat restart la telefon nu am semnal iar plata nu s-a efectuat iar acum pe aplicație îmi zice să fac alt număr 

Ai încercat să faci plata ulterior, după ce ai avut bani pe card?

Cum pot face asta ? Ca din aplicație nu merge nimic 

Dacă ai cardul înrolat în aplicație, atunci reia procesul de activare opțiune dorită de tine. Nu ar trebui să existe probleme în acest sens.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Încearcă să reiei procesul, undeva unde ai internet prin wifi sau din altă sursă, până ți se activează al tău.

Baftă!

DanielaH
Moderator

Salut, Bogdan!

Colegii de la Yoxo ne-au comunicat că trebuie să reiei pașii de activare abonament, adică este necesară o nouă cerere și o nouă cartelă.

Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate șă ne spui cum s-a rezolvat.