la 29-05-2024 10:03 AM - editat ultima oară la 29-05-2024 10:05 AM de DanielaH
Am luat cartela de la YOXO am introdus-o în telefon și nu am avut bani pe card și din păcate nu mai merge să fac nimic … știe cineva ce pot să fac ?
la 29-05-2024 10:17 AM
Salut, Bogdan! Bun venit în Comunitate!
Ce se întâmplă mai exact? Este vreo eroare? Dă-ne, te rog, mai multe detalii.
Uite aici un topic despre plăți, poate te ajută - https://comunitate.orange.ro/t5/yoxo/mic-ghid-despre-pl%C4%83%C8%9Bi-pentru-clien%C8%9Bii-yoxo/td-p/...
la 29-05-2024 10:19 AM
Nu am avut bani pe card , cartela zice ca s-a activat am dat restart la telefon nu am semnal iar plata nu s-a efectuat iar acum pe aplicație îmi zice să fac alt număr
la 29-05-2024 10:29 AM
Ai încercat să faci plata ulterior, după ce ai avut bani pe card?
la 29-05-2024 10:31 AM
Cum pot face asta ? Ca din aplicație nu merge nimic
la 29-05-2024 12:09 PM
Dacă ai cardul înrolat în aplicație, atunci reia procesul de activare opțiune dorită de tine. Nu ar trebui să existe probleme în acest sens.
la 29-05-2024 04:03 PM
Salutare!
Încearcă să reiei procesul, undeva unde ai internet prin wifi sau din altă sursă, până ți se activează al tău.
Baftă!
la 30-05-2024 09:27 AM
Salut, Bogdan!
Colegii de la Yoxo ne-au comunicat că trebuie să reiei pașii de activare abonament, adică este necesară o nouă cerere și o nouă cartelă.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate șă ne spui cum s-a rezolvat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor