
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-03-2021 10:35 PM
Am o cartela cu o vechime de cativa ani care a trecut prin Prepay, abonament iar acum este pe YOXO. Problema este ca de cateva saptamani isi tot pierde semnalul si trebuie sa restartez telefonul. Am mai patit asa in trecut cu alta cartela si a fost inlocuita gratuit, asa ca am mers la Orange Shop din Baia Mare ca sa-mi inlocuiasca cartela. Baiatul de acolo mi-a zis ca nu se poate face in magazin, deoarece YOXO nu ofera suport in magazin. Mi-a dat o cartela "Blank" si mi-a zis ca se poate schimba din aplicatia YOXO, dar eu nu am gasit aceast optiune. Cum sa procedez mai departe?
1 Soluţie acceptată‚
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-03-2021 09:13 AM
@VT, bun venit în Comunitate!
În acest moment, schimbările de SIM pentru abonamentele Yoxo se pot face doar într-un magazin fizic.
Recomandarea noastră este să mergi din nou în Orange Shop-ul de unde ai primit SIM-ul black.
4 Răspunsuri 4

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-03-2021 08:07 AM
Salut! Ai încercat sa suni la Relatii Clienți? Sau folosește Chatul sau Djingo. Cu siguranță se poate rezolva problema.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-03-2021 09:13 AM
@VT, bun venit în Comunitate!
În acest moment, schimbările de SIM pentru abonamentele Yoxo se pot face doar într-un magazin fizic.
Recomandarea noastră este să mergi din nou în Orange Shop-ul de unde ai primit SIM-ul black.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-03-2021 10:13 AM
@VT, ai reușit să faci schimbarea de SIM?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-03-2021 10:28 AM
Încă nu am reușit pentru ca nu am fost la Orange Shop. Dar, când voi merge, le voi cere sa rezolve problema pentru ca nu se poate din aplicație cum au zis ei. Multumesc pentru îndrumare.
