07-12-2023 12:36 PM - editat 07-12-2023 12:45 PM
Salutare tuturor!
Vesti bune la orizont. Azi am primit o actualizare pentru aplicatia YOXO cu urmatoarea descriere:
”Asteptarea a luat sfârsit!
De acum poti solicita un eSIM pentru abonamentul tău YOXO direct din aplicatie, fãra sã mai mergi într-un magazin.
Astfel, ai la dispozitie doua variante pentru a instala un eSIM pe un dispozitiv compatibil si conectat la internet:
Mai simplu, mai sigur, mai accesibil si mai durabil, cu eSIM YOXO esti si mai eco.”
De acum incolo nu mai trebuie sa merge intr-un magazin cand iti schimb telefonul, ca sa poti muta eSIM-ul din vechiul telefon in cel nou.
PS: am iOS nu stiu daca actualizarea a fost transmisa si catre Android.
la 07-12-2023 01:01 PM
Salutare!
Cel mai simplu este să și verifici, dacă ești direct interesat de acest serviciu și numai așa poți vedea exact ce și cum.
Posibil să primești și un mesaj general!
la 07-12-2023 01:09 PM
Salut!
Optiunea este vizibila si activa in aplicatie insa eu avand deja eSIM (prin metoda magazin) nu m-am bagat in ce si cum.
Poate colegi care au asteptat aceasta actualizate ne vor povesti experientele lor cu aceasta noua metoda. 🙂
07-12-2023 03:05 PM - editat 07-12-2023 03:27 PM
@András, mulțumim pentru postare!
Da, începînd de astăzi este liber la eSIM!
Puteți solicita gratuit trecerea la eSIM direct din aplicația YOXO, fără să fie nevoie de deplasarea într-un magazin Orange.
Aceasta funcționalitate este disponibilă gradual utilizatorilor, așa că fiți cu ochii pe magazinele de aplicații și veți putea solicita un eSIM direct din aplicație.
la 07-12-2023 04:24 PM
Salutare!
A apărut update-ul și pe Google Play.
la 04-03-2024 12:30 PM
Recent m-am folosit! Merci de postare.
la 22-05-2024 01:39 PM
Salut, incerc activarea unui numar nou cu eSIM din YOXO. Instalarea automata nu s-a facut cu succes si am optiunea de a instala manual. Am primit codul de activare. Problema este ca telefonul (Honor Magic 4 pro) imi cere cand vreau sa instalez noul profil eSIM si o adresa SM-DP+ pe care nu o am. Sugestii, raspunsuri? Am trimis deja la suport pe messenger YOXO, niciun raspuns.
la 01-06-2024 12:34 PM
Am încercat să instalez un eSIM pe telefonul meu compatibil și la un moment dat aplicația da un mesaj de eroare cum ca este imposibil de inițiat sesiunea PhP. Ați întâlnit careva această eroare? Dacă da cum ați rezolvat-o.
la 03-06-2024 09:40 AM
Salut, @GeoS ,
Ai reușit să îți instalezi profilul de eSIM?
la 14-06-2024 07:44 PM
Am reusit intr-un final sa instalez un eSIM pe Honor Magic 4 Pro. Iata ce am facut:
1. Dupa 2 incercari nereusite, am contactat pe chat un operator si l-am rugat sa trimita o sesizare. In YOXO imi aparea status mai ai "o incercare de instalare eSIM", dar nu puteam sa fac nimic. Ultimul cod primit imi zicea ca este deja instalat.
2. Dupa 2 saptamani, am incercat iar cu ultimul cod primit pe e-mail si a functionat cu sim fizic scos din telefon si cod QR scanat din galerie. Am facut prtscrn la codul pentru iOS.
3. Daca va cere ceva server, nu doar cod, il aveti in e-mail, la iOS.
Spor!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor