la 11-11-2023 01:00 PM - editat ultima oară la 12-11-2023 08:57 AM de DanielaH
Buna ziua
Mi-am făcut de curând un abonament la yoxo , dar cand a ajuns cartela SIM , imi apare eroare ,, cod introdus greșit " am incercat sa scanez din nou dar fara succes .
Daca mă puteți ajuta ar fi de mare folos .
Mulțumesc !
la 11-11-2023 01:25 PM
Salut,
Momentan sunt niste probleme cu acele coduri. Problema e cunoscuta.
Avem aici un topic similar.
la 11-11-2023 01:29 PM
Am incercat sa introduc cod-ul și manual ,dar problema persista .
Ce e de făcut în această situație ?
la 11-11-2023 01:32 PM
Poti incerca sa iei legatura cu un consultant folosind mijloacele de contact de aici (eventual sunat de pe alt telefon). Din pacate, in afara de asta, pana luni...nu stiu daca ai alta varianta.
Dar incearca asa, si vezi daca reusesti.
la 11-11-2023 07:49 PM
Confirm Mihai, doar luni, pe chatul yoxo vei găsi rezolvarea. Cu răbdare. Și nu uita, cu un feedback aici în Comunitate. Succes.
la 11-11-2023 09:18 PM
Am scris astăzi pe chat-ul yoxo , și mi-a spus că posibil sa dureze 24h până când se va rezolva . Aparent am primit răspuns și astăzi .
Au spus că revin cu un feedback când se rezolva .
O să postez în caz că sa rezolvat !
Mulțumesc
la 11-11-2023 10:36 PM
Mulțumim de revenire. Consultața se mai rezolvă și pe weekend, problemele tehnice doar cele generale sau urgente, nu locale și uzuale. Dar important să nu fie amânate mult timp.
la 14-11-2023 10:49 AM
Din păcate nici acum nu sa rezolvat problema , deși am mai insistat pt asistenta . Ieri mi sa spus că se va rezolva pe parcursul zilei . Astăzi că problema este luată în vedere și se va rezolva . Dar va trece și aceasta zi , și iarăși nu se va întâmpla
la 15-11-2023 10:02 AM
Mihai, s-a rezolvat situația?
Dacă mai este de actualitate, putem ruga și noi colegii să verifice. Ne poți trimite numărul de telefon prin mesaj privat.
la 15-11-2023 10:04 AM
Din păcate nu sa rezolvat , primesc incontinuu exact același răspuns .:/
la 15-11-2023 10:05 AM
Adresa contului este cea cu care te-ai înregistrat în Comunitate?
la 15-11-2023 10:07 AM
Da este aceeași
la 15-11-2023 10:11 AM
Mulțumesc pentru detalii. Le-am transmis colegilor. Poți reîncerca să reiei procesul peste 2 ore. Te așteptăm să revii cu feedback.
la 16-11-2023 09:30 AM
@MihaiMuresan200, s-a rezolvat situația?
la 16-11-2023 09:56 AM
Acum am scanat din nou , și funcționează
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor