la 06-08-2021 04:08 PM
la 06-08-2021 05:10 PM
la 10-08-2021 11:04 AM
la 21-09-2021 12:06 AM
la 21-09-2021 10:50 AM
la 11-05-2023 04:35 AM
Buna!
Ma conectez pe aplicatia yoxo de pe telefon si nu-mi intra... imi spune doar ca pot configura un alt abonament si cand dau pe profil ma arata a fi logat si atat. Ma puteti ajuta?
Multumesc,
la 11-05-2023 10:11 AM
Salut! Bun venit în Comunitate!
Ai instalată ultima versiune a aplicației? Ai încercat o dezinstalare/ reinstalare?
Ne-ar ajuta mai multe detalii despre situația întâmpinată și o captură de ecran să vedem exact ce se întâmplă.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor