la 13-10-2022 09:58 AM - editat ultima oară la 13-10-2022 11:48 AM de DanielaH
Salutare tuturor,
Un prieten de familie are o problema, dl este mai in varsta... Si-a facut contract Yoxo, dar a uitat pe ce adresa de mail.
Aplicatia este pe telefonul altcuiva, si acum nu poate plati factura.
Exista vreo modalitate, cu ajutorul Orange, sa schimbe adresa de mail? Nu vrea sa piarda numarul de telefon, vrea sa pastreze si Yoxo
Multumesc anticipat
la 13-10-2022 10:46 AM
In ce sens a uitat-o? Are mai multe mailuri pe care le foloseste si nu stie de pe care a deschis numarul de Yoxo? Are mai multe adrese de mail in telefonul propriu sau a folosit mail-ul altei persoane (sotie, copii, prieten mai apropiat?) si nu mai stie al cui?
Mergand pe varianta cea mai simpla (are mai multe mailuri pe care le foloseste si are acces la ele), recomand o cautare a mailurilor in care apare "yoxo". Asa poate intra si face modificarile necesare pe cont.
la 13-10-2022 11:06 AM
Nu stie ce adresa de mail a folosit
la 13-10-2022 11:40 AM
Ar fi doua variante:
- ori suna la 300 (0374300300) si vorbeste cu un operator. Din motive evidente, aici, in comunitate, nu se pot pune datele personale (si, majoritatea celor care venim cu raspunsuri, suntem, de asemenea, clientii Orange)
- ori cautati fiecare in mail-uri "yoxo" si vedeti ce gasiti.
la 16-10-2022 07:10 AM
A sunat, cei de acolo i-au transmis ca nu au cum sa ajute. Iar in mail... asta e problema, ca nu stie adresa
13-10-2022 11:50 AM - editat 13-10-2022 11:50 AM
la 13-10-2022 06:03 PM
Sunt redirectionat catre recuperare parola Orange
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor