la 20-12-2025 11:41 AM
Am trecut forțat pe noul abonament cu 5g dar înțeleg că profilul numarului nu a fost updatat. De ce iau bani pe ceva ce nu oferă? Cum si cand se face update la acest profil?
la 20-12-2025 11:50 AM
Salutare!
Dacă nu ai acces la 5G după trecerea la noul abonament, este recomandat să contactezi Serviciul Clienți din secțiunea Messenger a aplicației YOXO, pentru verificări suplimentare. Ai încercat să intri mod avion (sau un restart telefon) sau o resetare a setarilor de rețea?
la 20-12-2025 02:16 PM
Salutare!
Dacă ai acces la acel abonament la 5g și nu ai, dar ești într-o zonă cu acoperire și telefonul tău suportă această tehnologie, te sfătuiesc să iei legătura cu ei din chatul aplicației.
Succes!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor