Cum setez un număr de contact principal pentru notificări la Yoxo?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-08-2023 12:07 PM
Salut!
Din 10 august avem o nouă funcționalitate pentru clienții Yoxo. Ea se adresează celor care gestionează din același cont mai multe numere (al părinților, copiilor sau altor persoane apropiate). Noua opțiune permite setarea unui număr principal de contact pentru primirea notificărilor. Cu alte cuvinte, clienții pot alege să primească toate SMS-urile pe unul dintre numere, în loc să primească pentru fiecare în parte.
Cum se face asta? Super simplu! Direct din app, din secțiunea "Abonamentul meu" --> "Servicii Rețea" --> "Setează un număr de contact".
Notificările prin SMS se referă la:
- reamintire plată cu 24h înainte de data plății lunare a abonamentului
- start perioadă de grație
- start perioadă suspendare
- confirmare închidere abonament
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-08-2023 12:54 PM
Marfa! Foarte tare ideea.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-08-2023 02:34 PM
Este foarte utilă această funcționalitate!
Mulțumim!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-08-2023 02:52 PM
Foarte tare pentru doritori! Mulțumim!
