la 10-12-2024 08:25 AM
Vreau reactivarea numarului de telefon
la 10-12-2024 08:57 AM
Salutare!
In aplicatie ce iti arata? Daca vrei sa deschizi un abonament nou si inca nu au trecut 60 de zile de la inchiderea vechiului numar, reactivarea este singura optiune disponibila.
la 10-12-2024 08:58 AM
Cum se face reactivarea
la 11-12-2024 09:37 AM - editat ultima oară la 11-12-2024 11:40 AM de DanielaH
Numarul va intra timp de 60 de zile intr-o perioada in care il poti recupera, daca doresti. In aceasta perioada, poti sa soliciti reactivarea lui pe Yoxo, pe cartela PrePay sau pe abonament, mergand fizic la un Orange Shop. Un client poate cere reactivarea unui numar Yoxo de maximum 2 ori intr-un ciclu de viata (ultimele 365 zile). Dupa a doua reactivare, daca va renunta din nou la numar, clientul nu va mai putea reactiva acel numar.
Sursa aici
la 10-12-2024 11:48 AM
Salut,
Daca ai închis abonamentul și nu ai solicitat trecerea numărului pe prepay, poți face acest lucru contactând serviciu clienți yoxo prin chat .
Odată ce vei trece pe prepay poți crea un nou abonament yoxo.
Mai ai sim-ul?
https://www.yoxo.ro/help/pot-sa-reactivez-un-abonament-yoxo-dupa-ce-l-am-inchis/
la 10-12-2024 04:57 PM
Se face prin abonament si platesti la prima factura 10/20 euro, depinde de numar, asta pentru ca se considera numar preferential.
la 11-12-2024 08:42 AM
@Iancu56, ne dai, te rog, mai multe detalii despre situația ta? Este vorba despre un abonament Yoxo pe care l-ai inchis?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor