anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Yoxo - nu mai stiu email si parola

PetruM
Vizitator

Buna, ce fac ca nu mai stiu nici emailul si nici parola ca sa ma conectez la yoxo. Am consumat inainte de scadenta optiunea si nu mai am date. Si nu imi pot adauga .. M-am conectat cu alt mail 

7 Răspunsuri 7

MihaiC99
Junior entuziast

PetruM
Vizitator

Numărul de telefon introdus nu este un număr Orange valid .Dacă ai cont My Orange Fix, poți reseta parola doar cu e-mailul asociat contului. 

 

 

asa imi apare . Zau daca nu e de noaptea mintii . Imi introduc corect numarul . Fara 00 sai + 

MihaiC99
Junior entuziast

Trebuie folosit numărul cu care a fost creat contul.

Poți lua legătura prin chat yoxo cu serviciul clienți între 8:00 - 20:00.

IMG_1468.jpeg

Raspunsurile …. Ma duc  la orange si schimb abonam .. 

MihaiC99
Junior entuziast

Îți vor răspunde mâine, programul lor sa încheiat la 20:00.

Multumesc de suport . Sanatate 

teacher_
#StarMember

Verifică dacă datele de logare în cont sunt introduse corect. 

În cazul în care nu iți mai amintești parola setată și vrei să o resetezi, o poți face din aplicația YOXO, în pagina de autentificare alegând opţiunea ”Resetează parola”.

În pasul următor va trebui să introduci adresa de email sau numărul de telefon folosite la crearea contului. În funcție de metoda pe care o alegi:

  • vei primi un email (dacă ai ales să introduci adresa de email)  sau
  • vei primi un SMS (dacă ai introdus numărul de telefon asociat contului) cu intrucțiuni pentru resetarea parolei.

Noua ta parolă vă fi activă de la următoarea conectare în contul online.