la 11-12-2024 08:44 PM - editat ultima oară la 12-12-2024 08:51 AM de DanielaH
Buna, ce fac ca nu mai stiu nici emailul si nici parola ca sa ma conectez la yoxo. Am consumat inainte de scadenta optiunea si nu mai am date. Si nu imi pot adauga .. M-am conectat cu alt mail
11-12-2024 08:47 PM - editat 11-12-2024 08:52 PM
Salut,
Folosește numărul de telefon pentru a recupera parola.
https://www.orange.ro/accounts/start-reset-password
https://www.yoxo.ro/help/de-ce-nu-ma-pot-loga-in-aplicatia-yoxo/
la 11-12-2024 08:53 PM
Numărul de telefon introdus nu este un număr Orange valid .Dacă ai cont My Orange Fix, poți reseta parola doar cu e-mailul asociat contului.
asa imi apare . Zau daca nu e de noaptea mintii . Imi introduc corect numarul . Fara 00 sai +
11-12-2024 08:58 PM - editat 11-12-2024 09:02 PM
Trebuie folosit numărul cu care a fost creat contul.
Poți lua legătura prin chat yoxo cu serviciul clienți între 8:00 - 20:00.
la 11-12-2024 09:04 PM
Raspunsurile …. Ma duc la orange si schimb abonam ..
la 11-12-2024 09:07 PM
Îți vor răspunde mâine, programul lor sa încheiat la 20:00.
la 11-12-2024 09:10 PM
Multumesc de suport . Sanatate
la 11-12-2024 10:33 PM
Verifică dacă datele de logare în cont sunt introduse corect.
În cazul în care nu iți mai amintești parola setată și vrei să o resetezi, o poți face din aplicația YOXO, în pagina de autentificare alegând opţiunea ”Resetează parola”.
În pasul următor va trebui să introduci adresa de email sau numărul de telefon folosite la crearea contului. În funcție de metoda pe care o alegi:
Noua ta parolă vă fi activă de la următoarea conectare în contul online.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor