la 08-12-2024 02:03 PM - editat ultima oară la 09-12-2024 08:40 AM de DanielaH
Buna, nu reusesc nicicum sa ma loghez pe Yoxo, desi am facut o resetare a parolei, care ma duce automat pe site ul Orange. As vrea sa imi fac upgrade la abonament dar singura optiune e din aplicatie.
la 08-12-2024 02:08 PM
Salutare!
Ai dezinstalat/ reinstalat cumva aplicația?
la 08-12-2024 02:19 PM
Buna, nu am facut absolut nimic. Tot ce am vrut a fost sa ma loghez in app dar nu mi a recunoscut parola asa ca am dat reset pass si cu toate astea, nu o recunoaste.
la 08-12-2024 02:17 PM
Salut,
Ai urmat pașii din linkul de mai jos:
https://comunitate.orange.ro/t5/yoxo/cum-resetez-parola-%C3%AEn-aplica%C8%9Bia-yoxo/m-p/148765
Poți folosi adresa de email/număr telefon pentru resetarea parolei.
Ce eroare primești în yoxo când încerci să te loghezi?
la 08-12-2024 02:23 PM
Buna, normal ca am incercat. A se vedea ce am scris initial. Mersi de intelegere.
08-12-2024 02:39 PM - editat 08-12-2024 02:40 PM
Ai incercat ambele metode de resetare (email/număr telefon)?
Poți introduce numărul de telefon la user aplicație și să încerci logarea.
la 10-12-2024 09:29 AM
@Criiiiiiii, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor