anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu reusesc sa ma loghez pe Yoxo

Criiiiiiii
Începător

Buna, nu reusesc nicicum sa ma loghez pe Yoxo, desi am facut o resetare a parolei, care ma duce automat pe site ul Orange. As vrea sa imi fac upgrade la abonament dar singura optiune e din aplicatie. 

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ai dezinstalat/ reinstalat cumva aplicația?

Buna, nu am facut absolut nimic. Tot ce am vrut a fost sa ma loghez in app dar nu mi a recunoscut parola asa ca am dat reset pass si cu toate astea, nu o recunoaste. 

MihaiC99
Junior entuziast

Salut,

Ai urmat pașii din linkul de mai jos:

https://comunitate.orange.ro/t5/yoxo/cum-resetez-parola-%C3%AEn-aplica%C8%9Bia-yoxo/m-p/148765 

Poți folosi adresa de email/număr telefon pentru resetarea parolei.

Ce eroare primești în yoxo când încerci să te loghezi?

Buna, normal ca am incercat. A se vedea ce am scris initial. Mersi de intelegere. 

Ai incercat ambele metode de resetare (email/număr telefon)?

Poți introduce numărul de telefon la user aplicație și să încerci logarea.

DanielaH
Moderator

@Criiiiiiii, s-a rezolvat situația?