la 10-01-2023 08:51 PM
Buna, Am o situatie ciudata. Contul Yoxo era pe un telefon care mi-a fost furat. Din pacate nu imi amintesc user si parola pt acest cont si nu ma pot conecta de pe alt dispozitiv. Vreau doar sa inchid abonamentul pt a nu plati degeaba. Sugestii va rog pt recuperare cont sau inchiderea lui. Multumesc.
la 11-01-2023 01:12 AM
Salut @razvanm,
Gasesti aici toti pasii pe care trebuie sa ii urmezi in caz ca ai pierdut cartela yoxo si vrei sa suspendezi abonamentul sau sa ceri un sim nou pentru a folosi in continuare serviciul. https://www.yoxo.ro/help/ce-fac-daca-am-pierdut-telefonul-sau-mi-a-fost-furat/
Cei din Orange Shop sunt obligați sa te ajute, îți recomand sa le arati articolul de mai sus daca refuza sa te ajute sau cere sa vorbești cu managerul magazinului.
Nu uita sa ne spui daca ai rezolvat problemă.
la 10-01-2023 09:01 PM
la 10-01-2023 09:13 PM
Buna. Imi cere nr de telefon, banuiesc ca e vorba de cel cu care am deschis contul. Mai mult ca sigur e nr din abonamentul Yoxo. Asa cum spuneam, telefonul a fost furat si nu am aces la acel numar.
Era un abonament pt copilul meu (el a pierdut telefonul) si din neglijenta contul de Yoxo era pe telefonul furat...
10-01-2023 09:15 PM - editat 10-01-2023 09:17 PM
Atunci...eu as face in felul urmator:
1. inlocuire/re-emitere cartela SIM intr-un Orange Shop. Sper sa se poata...
2. urmat pasii de resetare. Doar ca de data asta ai pe ce sa primesti SMS-uri si ce mai e nevoie.
la 10-01-2023 10:19 PM
Salut.
Am fost in orange shop - nu ma pot ajuta cu nimic.
Doar sa sun la 300 si acolo nu am reusit niciodata sa vorbesc cu cineva...
10-01-2023 11:26 PM - editat 10-01-2023 11:29 PM
Poti incerca 0374 300 300 (din orice retea), ramura 1-1-1-0. Dar nu stiu cat de mult te poate ajuta. Tot de acolo poti sa incerci si inchiderea abonamentului.
Cand vine vorba de Yoxo, cu toate ca ar trebui sa ai control absolut si sa fie foarte usor totul, in realitate, daca nu ai aplicatia, nu ai nimic, si nu prea e nimeni care sa te poata ajuta. De-aia eu unul nu recomand Yoxo. Mai degraba Prepay.
la 11-01-2023 01:12 AM
Salut @razvanm,
Gasesti aici toti pasii pe care trebuie sa ii urmezi in caz ca ai pierdut cartela yoxo si vrei sa suspendezi abonamentul sau sa ceri un sim nou pentru a folosi in continuare serviciul. https://www.yoxo.ro/help/ce-fac-daca-am-pierdut-telefonul-sau-mi-a-fost-furat/
Cei din Orange Shop sunt obligați sa te ajute, îți recomand sa le arati articolul de mai sus daca refuza sa te ajute sau cere sa vorbești cu managerul magazinului.
Nu uita sa ne spui daca ai rezolvat problemă.
la 11-01-2023 11:39 AM
Buna.
Multumesc. Incerc să ajung astăzi într-un Orange Shop și revin cu ce am rezolvat.
la 11-01-2023 12:11 PM
Cu drag, așteptam sa revii cu un răspuns!
la 13-01-2023 06:53 AM
Buna.
Scuze de răspunsul întârziat.
Mi-au dat SIM nou in Orange shop.
pe parte de cont nu mă pot ajuta cu nimic, pot rezolva doar dacă sun la 300 sau vorbesc pe Chat. Acum încă sunt in discuții pe Chat pt ca răspund greu și nici nu primesc notificare când au răspuns..
Acum că am sim cel puțin nu plătesc abonamentul degeaba.
multumesc.
la 13-01-2023 09:58 AM
Bun, pai si acum ca ai SIM-ul, nu poti sa urmezi pasii pentru recuperarea contului? Sau nu merge varianta asta?
la 11-01-2023 10:36 AM
Poti incerca sa iei legatura cu un consultant si pe chatbot djingo, aici:https://www.orange.ro/contact/
Sau la numarul 401, care este serviciul clienti premium, apelabil doar de pe un numar de abonament Orange. Primele 40 s sunt gratuite, apoi 0.14€\min
la 11-01-2023 10:37 AM
Djingo nu cred ca se ocupa de Yoxo. Iar 401 din cate stiu e doar pentru abonamentele Orange (nu si Yoxo).
la 11-01-2023 10:41 AM
Ooops. Multumesc pentru informatii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor