la 09-01-2023 02:53 PM
la 09-01-2023 03:24 PM
@Bling: Bun venit în comunitate. După cum ți se solicita și în mesaj, posibil să fi introdus greșit codul. Deci mai încearcă. Nu are posibilitate de scanare a codului?
la 09-01-2023 03:27 PM
Salutare!
Incepe procedura de la 0 si scaneaza codul de bare cu camera telefonului. Sansele de a da gres sunt mult mai mici asa (doar sa nu fie o duda a aplicatiei).
la 09-01-2023 03:29 PM
După 2 ore de încercare de a scana cu camera și de a pune manual codul, în sfârșit a funcționat.
Mulțumesc!
la 09-01-2023 03:46 PM
@Bling: De cele mai multe ori un restart rezolvă multe probleme. Succes.
la 09-01-2023 03:33 PM
cât timp trebuie să aștept pentru a avea vechiul meu număr activ?
la 09-01-2023 03:37 PM
Minim 3 zile lucratoare (maxim 25). In aplicatie nu ai setat o data anume cand sa se faca portarea?
Din cate stiu, cand portezi in Yoxo, esti intrebat la ce data vrei sa portezi (ziua in care sa fie facuta cererea de portare de la operatorul vechi). Din ziua respectiva, numarul ajunge in 3 zile lucratoare (sa ai grija la weekend si zile libere. Vor decala data portarii efective).
la 09-01-2023 03:43 PM
După repornirea telefonului am putut alege data transferului.
Vă mulțumesc pentru ajutor!
la 10-01-2023 08:49 AM
@Bling, ne bucurăm că ai rezolvat.
Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, te rugăm să-l marchezi pe cel mai bun ca soluție. Mulțumim și te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor