la 04-06-2024 01:09 PM
Bună ziua, aș dori să mă conectez la contul și aplicația Yoxo însă nu îmi mai știu datele de autentificare.
cum pot să mi le recuperez?
mulțumesc!
Ps : nu mă ajută informațiile vechi.
la 04-06-2024 01:22 PM
Nu mai știi adresa de email?
Verifică dacă datele de logare în cont sunt introduse corect.
În cazul în care nu iți mai amintești parola setată și vrei să o resetezi, o poți face din aplicația YOXO, în pagina de autentificare alegând opţiunea ”Resetează parola”.
În pasul următor va trebui să introduci adresa de email sau numărul de telefon folosite la crearea contului. În funcție de metoda pe care o alegi:
Noua ta parolă vă fi activă de la următoarea conectare în contul online.
la 04-06-2024 02:03 PM
Efectiv nu mai știu cu ce date de autentificare mi am făcut contul
la 04-06-2024 02:08 PM
Salut, @IoanaIlies ,
Ai încercat și resetarea parolei?
la 04-06-2024 02:29 PM
daaaa.si in aplicatie nu imi apar datele mele
04-06-2024 02:11 PM - editat 04-06-2024 02:12 PM
Încearcă resetarea parolei și pune acolo emailurile pe care le cunoști.
Important e sa ai acces la aceste adrese de mail.
Sa înțeleg că prin introducerea Nr de telefon nu a mers.
la 04-06-2024 02:34 PM
Unde sa fac asta?
in aplicatie sau in contul Orange?
la 04-06-2024 02:37 PM
Din aplicație yoxo care te trimite spre pagina de resetare.
la 04-06-2024 02:50 PM
In aplicatie am doar resetarea parolei, degeaba o resetez daca eu nu mai stiu care e contul meu pt nr de abonament Yoxo
04-06-2024 02:52 PM - editat 04-06-2024 02:54 PM
Contul se crează cu adresa de mail deci ar trebui să știi acea adresa.
Daca nu cum poți dovedi că este contul tău?
la 04-06-2024 02:56 PM
contul mi-a fost creat acum 3 ani de catre sotul meu si el nu mai stie datele de autentificare.
din pacate....
la 04-06-2024 01:39 PM
Salutare!
Daca inca ai activ numarul (adica doar ai uitat userul si parole) incearca resetarea parolei.
Daca, totusi, incerci sa reactivezi un numar inchis, nu cred ca mai poti sa-l reactivezi, ci sa faci totul de la 0.
la 04-06-2024 03:00 PM
@IoanaIlies: Ai urmat pașii pentru resetarea parolei indicați pe acest topic: https://comunitate.orange.ro/t5/yoxo/cum-resetez-parola-%C3%AEn-aplica%C8%9Bia-yoxo/m-p/148765 ?
Ai primit mesajul pe emailul contului Yoxo cu detaliile pentru resetarea parolei? Te așteptăm cu detalii.
la 04-06-2024 03:04 PM
buna, am resetat parola la adresa de mail insa contul cu care ma loghez nu are abonamentul la nr meu de telefon, efectiv nu mai stiu cu ce mail l-am creat contul. asta as vrea sa aflu. si nu stiu cum
la 04-06-2024 03:20 PM
Acces la adresele de email mai ai? Dacă DA, atunci să dai o căutare între email-uri și cu siguranță vei găsi documentele inițiale trimise la activarea contului. Acolo unde le găsești înseamnă că aceea este adresa de email aferentă contului.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor