la 31-05-2024 05:52 AM - editat ultima oară la 04-06-2024 10:41 AM de DanielaH
Salutare! Mă gândesc la o trecere pe yoxo de pe abonament orange! Mi se par foarte bune ofertele! Se poate trece tot pe cartelă fizică sau up o este disponibil doar pe eSIM? Și m-ar interesa dacă au fost sau sunt probleme, ca rețea, semnal (mă gândesc ca este tot semnal orange), etc? Mulțumesc
31-05-2024 06:20 AM - editat 31-05-2024 06:20 AM
Dacă ești client Orange, îți poți migra numărul de telefon pe oferta YOXO direct din aplicația mobilă YOXO. Nu este nevoie să faci portare deoarece abonamentul YOXO funcționează în aceeași rețea, Orange.
Dacă ai cartelă Prepay, trebuie să știi că:
Dacă ai abonament, trebuie să îndeplinești următoarele condiții:
Activarea abonamentului se face exclusiv în aplicația YOXO – nu se poate face în magazinele fizice sau pe alte canale. Tot procesul are loc online, nu este nevoie să ne aduci documentele în magazin (ca în cazul altor abonamente). Aplicația YOXO este disponibilă pentru Android, Huawei, cât și pentru iOS.
*Important: Poți iniția doar un singur proces de trecere la un abonament YOXO în același timp, din aplicație. Dacă ai mai multe numere pe care dorești să le treci pe YOXO, trebuie să faci modificarea pentru fiecare, pe rând (după ce se activează primul, faci cererea pentru următorul și tot așa).
Înainte de a începe, asigură-te că ai la îndemană:
Pentru a-ți activa abonamentul, intră în aplicația YOXO unde va trebui să faci următoarele acțiuni (urmând pașii din aplicație):
1. Ai posibilitatea de a adăuga abonamentul nou pe un cont YOXO existent (dacă ai unul și dorești acest lucru) pentru a administra toate numerele din același spațiu:
2. Alegi configurația dorită pentru noul abonament
3. Introdu numărul de telefon Orange pe care vrei să îl treci pe abonamentul YOXO
4. Scrie în aplicație codul PIN de verificare, trimis prin SMS pe numărul pe care dorești să îl activezi pe YOXO.
5. Scanează cartea de identitate a titularului numărului
6. Se stabilește data de activare a abonamentului, care este, totodată, prima zi din cele 30 de zile de valabilitate a abonamentului. Factura se emite la fiecare 30 de zile.
7. Introdu datele cardului tău bancar pentru înregistrarea sa în aplicație și verificarea acestuia (1 RON îți va fi retras din cont și va fi returnat în aceeași zi). Plata abonamentului se va efectua în ziua în care se activează abonamentul. Cardul acesta va fi utilizat și ulterior pentru plata recurentă a facturilor.
8. Așteaptă să se activeze abonamentul, la data aleasă în calendar. Îți vom trimite un SMS când efectuăm schimbarea. Tot acum se va face și plata sa. Asigură-te că ai bani pe card în ziua activării abonamentului deoarece banii se retrag automat de pe cardul înregistrat.
9. Restartează telefonul pentru a te reconecta la rețea, cu noul abonament activ.
31-05-2024 06:41 AM - editat 31-05-2024 06:44 AM
Salut,
Se poate si cu SIM fizic. Este tot Orange, da. Probleme mai sunt cu platile. Si cu comunicarea, care e exclusiv din app.
Personal nu-ti recomand Yoxo. Ai foarte putin inclus (si pretul e pe masura) si pentru orice vrei in plus, trebuie sa platesti in plus. De exemplu daca vrei apeluri la 300, apel gratuit in mod normal, pe Yoxo ai nevoie de 5 euro credit, si consumi din cresit, cu taxare la minut. Deloc ideal dupa parerea mea. Daca te descurci doar cu chat-ul din aplicatie, nicio problema. Dar cand aubt probleme, chat-ul devine foarte aglomerat. Si fara variante alternative, devine frustrant sa rezolvi o problema.
Eu ti-as recomanda mai degraba Prepay.
Ai aici oferta Prepay, daca vrei sa arunci o privire.
la 31-05-2024 06:46 AM
Puțin inclus? 160 GB internet și restul nelimitat? Mi se pare foarte bună oferta! Restul dacă le am din aplicație celelalte informații, nu am nevoie de apel la 300! Diferă ofertele față de ce văd în aplicație?
la 31-05-2024 07:01 AM
Ofertele sunt bune și sunt cele de pe site.
Însă sper că ai backup in caz vor apărea erori de plata/logare până la rezolvarea problemei.
31-05-2024 08:36 AM - editat 31-05-2024 09:12 AM
Ma refeream la minute internationale, la care ai nevoie de optiune separata, nu ai acces la 300, tot asa, ai nevoie de optiune separata. Si probabil si altele. La asta ma refer. Ca nu ai diverse chestii incluse. Daca nu sunt importante pentru tine, go ahead. Eu iti ziceam de ce nu recomand eu Yoxo.
Evident, fiecare decide in functie de sistemul propriu de valori. Am presupus ca vrei o parere, nu o confirmare. :))
la 31-05-2024 09:09 AM
Folosesc Yoxo din februarie 2021 si personal in afara de erorile ocazionale care mai apar din cand in cand cu platile, alte probleme nu am avut. Este adevarat, chatul uneori este lent, dar pana acum mi sa rezolvat toate problemele.
Cu recomandatul sta asa: daca nu-ti place revi la un abonament traditional sau prepay, cel putin eu asa am fost cand am decis sa-l incerc. 🙂
la 04-06-2024 10:44 AM
@Dinozo, te-ai hotărât? Treci pe Yoxo?
la 04-06-2024 11:44 AM
Probabil ca da! Dar nu acum, momentan sunt in perioada contractuala pana in iulie! Vedem! Depinde și ce ofertă îmi fac Orange! Mă mai gândesc!
la 04-06-2024 12:09 PM
Mulțumesc pentru răspuns. Te așteptăm să revii cu feedback.
Iar dacă vreunul din răspunsurile primite aici a răspuns la întrebarea ta, îl poți marca ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor