anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

eSIM nu s-a copiat in telefon

Nikky_1972
Începător
 
4 Răspunsuri 4

FLo1
#StarMember

Salut @Nikky_1972 . Dacă Ai probleme cu configurarea unui eSIM și nu reușești să-l instalezi singur, îți recomand să mergi într-un magazin OrangeShop pentru a finaliza procesul sau să urmezi pașii descriși aici la acest link pentru instalerea unui profil eSIM aferent unui abonament standard, sau dacă ai Yoxo regăsești detalii AICI. Dacă dorești să cauți un ”backup” la eSIM acesta nu există. Orice reinstalare necesită configurarea de la zero a eSIM-ului. Te așteptăm cu detalii concrete despre ceea ce dorești.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Urmăreste si urmează pașii de aici:

https://www.orange.ro/servicii/esim/

Dacă nu reușești , mergi la un magazin Orange și cere ajutorul.

Baftă!

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Ne poți da mai multe detalii cu privire la problema întâmpinată.

Încearcă să reiei pașii din link

https://www.yoxo.ro/help/esim/

DanielaH
Moderator

@Nikky_1972, înțeleg că ai un abonament Yoxo? Ai urmat pașii de aici, așa cum a indicat și FLo1?

Te așteptăm să revii cu mai multe detalii despre situația ta. Mulțumim.