YOXO
Tot ce ai nevoie să știi despre abonamentul tău digital, la preț minimal
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

eSIM direct din aplicatia YOXO!

Salutare tuturor!Vesti bune la orizont. Azi am primit o actualizare pentru aplicatia YOXO cu urmatoarea descriere:”Asteptarea a luat sfârsit!De acum poti solicita un eSIM pentru abonamentul tău YOXO direct din aplicatie, fãra sã mai mergi într-un mag...

András de către Junior entuziast
  • 826 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 9 aprecieri

Compatibilități și incompatibilități servicii YOXO

Salut! Și acest topic se dorește a fi un mini-ghid pentru utilizatorii noi YOXO. De ce? Pentru că YOXO . Vom lista mai jos atât serviciile care sunt incluse în pachetele YOXO cât și cele cu care aceste abonamente nu sunt compatibile:  Servicii/ func...

DanielaH_0-1689666655005.png
DanielaH de către Moderator
  • 3729 Vizualizări
  • 41 răspunsuri
  • 56 aprecieri

Nou de la YOXO! Noi planuri tarifare începând din 15 iunie!

Salut tuturor! Din nou vești bune de la YOXO. De astăzi, 15 iunie 2023,  YOXO îmbracă haine noi și vine cu un portofoliu nou de abonamente. Noile planuri tarifare Yoxo sunt: YOXO 9 lei (10 GB incluși)YOXO 19 lei (60 GB incluși)YOXO 39 lei (160 GB inc...

DanielaH_0-1686836837114.png
DanielaH de către Moderator
  • 4492 Vizualizări
  • 29 răspunsuri
  • 56 aprecieri

Ești nou la YOXO? Iată ce trebuie să știi!

Salut! Ne dorim ca acest topic să fie un fel de ghid pentru toți abonații noi Yoxo, indiferent din ce rețea de telefonie mobilă provin. Dacă aveți și voi completări, ele vor fi foarte binevenite și vă rugăm să le postați mai jos în rubrica de comenta...

DanielaH de către Moderator
  • 2619 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Mic ghid despre plăți pentru clienții YOXO

Salut! În cazul în care aveți probleme cu efectuarea plăților și ați ajuns în perioada de grație, iată câtiva pași care vă vor ajuta să fiți la zi cu plata: asigurați-vă că aveți bani suficienți pe cardul introdus în aplicația YOXO și că acesta este ...

DanielaH_1-1681212576575.jpeg DanielaH_2-1681212611608.jpeg DanielaH_3-1681212683103.jpeg
DanielaH de către Moderator
  • 2259 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 11 aprecieri

Achizitie produs YOXO defect

Buna ziua, Am achizitionat prin aplicatia YOXO (Magazin Online Orange) un aspirator robot care a venit defect.A doua zi dupa livrare, am trimis robotul la Garantie pentru a fi reparat.Dupa aproximativ 10 zile primesc raspuns de la service cum ca robo...

georgdud90 de către Începător
  • 711 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Yoxo functioneaza pe un telefon nonsmart?

Salutare, ma intereseaza si pe mine sa aflu data Yoxo functioneaza si pe un telefon non-smart (telefon vechi, cu butoane), bineinteles daca in prealabil este activat prin intermediul unui telefon smart direct din aplicatie?

yoyo2010 de către Junior
  • 2085 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 6 aprecieri

Problema cu logarea în contul Yoxo

Salut, mai întâmpină cineva problema cu logarea în contul Yoxo? Îmi apare tot timpul date de identificare incorecte, am crezut ca am greșit parola, am resetat-o, ma loghez în contul de Orange și când revin cu aceleași date pe Yoxo, nu-s corecte. Am ș...

farcaspetrisor de către Începător
  • 1319 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Schimbare titular abonament Yoxo !

Bună seara! Am trecut recent de la abonamentul fan8 la abonamentul Yoxo! De menționat că nu am putut trece decât pe numele meu din cauza CNP ului deja existent! Știe cineva cum procedez acum să-l pasez în administrarea soției ?! Adică pe numele ei, s...

Eugen_Dutcă de către Junior entuziast
  • 1811 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 4 aprecieri

A mai întâmpinat cineva probleme cu aplicatia yoxo de curand?

Buna! A mai întâmpinat cineva probleme cu aplicatia yoxo de curand? Reusesc sa intru doar in cont si daca vreau sa schimb optiunea aleasa nu reusesc, pentru ca nu am unde sa intru. De pe site nu pot sa schimb nimic. Am si instalat si reinstalat aplic...

Ramona25 de către Începător
  • 950 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Nu îmi funcționează aplicația YOXO

Buna ziua! Mi.am achiziționat iPhone, și nu îmi funcționează aplicația YOXO. Am descărcat.o, mi.am băgat datele și m.am logat, doar ca nu îmi intra in meniul principal unde îmi apare cât trafic de date mai am și așa mai departe

Nicu20 de către Începător
  • 617 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Problemă retragere plată factură de 2 ori

Salutare, acum câteva zile m-am trezit cu un mesaj că nu s-a efectuat plata facturii yoxo. Am intrat în aplicație și arăta că neplatită ultima factură, am încercat să o plătesc din nou dar tot așa arăta. Am zis că au ceva probleme și se va rezolva. I...

Marcel-ot de către Junior
  • 1557 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 1 aprecieri