la 19-08-2023 11:56 AM - editat ultima oară la 21-08-2023 09:55 AM de DanielaH
Am fost delogat de pe yoxo si acum cand ma conectez inapoi vede contul dar imi zice sa configurez un abonament, insa eu am unul activ deja, si daca incerc sa configurez un abonament nou el stie ca am deja unul activ, deci de ce nu ma lasa sa imi administrez abonamentul in cont?? Nu pot face absolut nimic, nici sa anulez nici sa iau alte optiuni nimic. Si din cate am inteles nu is singura persoana, deci ce pot face?
la 19-08-2023 12:05 PM
Salut @Actcristi24,
Problema ta necesita o analiza detaliata asupra contului, iar pentru asta trebuie sa contactezi suportul YOXO printr-o varianta de mai jos.
Dacă ai nevoie de suport în legătură cu abonamentul sau contul tău YOXO, poți intra în contact cu un operator relații clienți prin una dintre modalitățile de mai jos:
Prin Chat - Messenger, din aplicația mobilă YOXO:
Prin apel la Serviciul clienți:
Va trebui sa ai răbdare pana se va soluționa problema ta.
19-08-2023 12:45 PM - editat 19-08-2023 12:46 PM
Salut,
Pana de curand a mers ok? S-a modificat ceva?
Mai poti incerca eventual si o reinstalare a aplicatiei. Din punctul meu de vedere, pare o problema de aplicatie sau de server. Dar...ar trebui testat pentru confirmare. 🙂
la 21-08-2023 10:21 AM
Cristi, s-a rezolvat situația cu aplicația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor